English

میراسماعیلی در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان:

ایران اسلامی در کنار مردم کرمانشاه عزادار است

میراسماعیلی در حاشیه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان گفت: ایران اسلامی در کنار مردم کرمانشاه عزادار است. همه سعی کردند که در این عزا شریک باشند و کمک‌های خود را دریغ نکنند.

ایران اسلامی در کنار مردم کرمانشاه عزادار است

به گزارش خبرگزاری موج، آرش میراسماعیلی قهرمان پیشین جودوی ایران ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: این فاجعه دردناک را به هموطنان عزیزم مخصوصا کردزبان‌های غیور تسلیت می‌گویم و آرزوی مغفرت الهی برای از دست رفتگان دارم. ایران اسلامی در کنار مردم کرمانشاه عزادار هستند و همه سعی کردند که در این عزا شریک باشند و کمک‌های خود را دریغ نکنند.

میراسماعیلی در ادامه‌ افزود: ایران مثل همیشه متحد شده است تا این آسیب‌دیدگی‌ را ترمیم کند و از درد مردم کرمانشاه بکاهد. ورزشکاران همیشه در کنار مردم بوده‌اند و هر کسی به نوعی کمک‌های خود را اعلام می‌کند و این نوعی هم‌دردی است و مثال همان شعر معروف حضرت سعدی است که چه زیبا فرمود:

بنی آدم اعضای یکدیگرند ** که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار **دگر عضوها را نماند قرار

قهرمان پیشین جودوی ایران در ادامه‌ صحبت‌هایش همچنین، افزود: امیداورم در این شرایطی که وجود دارد و مردم آسیب دیده‌اند همه به نوعی از جمله مسوولان این آسیب‌دیدگی‌ را جبران کنند و امیدوارم که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم تا دل مردم ایران به درد آید و این گونه ملت ایران داغدار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه