English

آلبا:

سوئد بیش‌تر از ایتالیا شایسته صعود بود

هافبک بارسلونا در مورد ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی گفت: سوئد بیش‌تر از ایتالیا شایسته صعود بود. حذف کردن تیمی هم‌چون ایتالیا در پلی‌آف کار آسانی نیست.

سوئد بیش‌تر از ایتالیا شایسته صعود بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، یوردی آلبا در مصاحبه با برنامه ال لارگرو شبکه SER در مورد بارسلونا، وضعیت تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا، داربی شهر مادرید و احتمال امضای قرارداد نیمار با رئال مادرید صحبت کرد. مدافع بارسلونا در مورد شکست‌ناپذیری ‌اسپانیا در سال ۲۰۱۷ اظهار کرد: باید عملکرد کل تیم را ارزشمند دانست و به این روند ادامه‌ داد. خیلی خوب است که بازی‌های دوستانه از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده می‌شود. سرمربی سعی دارد به بازیکنانی میدان دهد که دقایق کمی در زمین حضور دارند.

آلبا در مورد ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی اظهار کرد: سوئد بیش‌تر از ایتالیا شایسته صعود بود. حذف کردن تیمی هم‌چون ایتالیا در پلی‌آف کار آسانی نیست. ما در راه رسیدن به جام جهانی باید بهترین عملکردمان را به نمایش می‌گذاشتیم تا به عنوان صدرنشین به این رقابت‌ها صعود می‌کردیم که این اتفاق افتاد.

دوست ندارم رقیب همیشگی‌مان پیروز شود

او در مورد داربی هفته‌ آینده مادرید گفت‌: داربی اهمیت زیادی برایم ندارد. دو تیم بزرگ برای فتح عنوان رقابت خواهند کرد. نمی‌دانم تساوی بهتر است یا بدتر اما اگر ما به این روند ادامه‌ دهیم و به پیروزی‌های‌مان بیفزاییم، می‌توانیم صدرنشین بمانیم. طبیعتا دوست ندارم رقیب همیشگی‌مان پیروز شود. در هر صورت دو تیم بزرگ تا پایان با هم رقابت خواهد کرد و اکنون که در شروع فصل هستیم این دیدار برایم خیلی قابل توجه نیست.

آلبا درباره حضور احتمالی نیمار در رئال مادرید گفت‌: تصور نمی‌کنم نیمار پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. با توجه به شناختی که از او دارم چنین تصمیمی نخواهد گرفت اما با این حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اکنون نمی‌توانم این قضیه را تصور کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه