English

حذف ۳ رشته ورزشی از بازی های پارا آسیایی جوانان

کمیته برگزار کننده بازی های پارا آسیایی جوانان اعلام کرده است که سه رشته شطرنج، تیر و کمان و بولینگ به دلیل استقبال کم شرکت کنندگان حذف شد

حذف 3 رشته ورزشی از بازی های پارا آسیایی جوانان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته ملی پارالمپیک،  کمیته برگزار کننده بازی های پارا آسیایی جوانان اعلام کرده است که سه رشته شطرنج، تیر و کمان و بولینگ به دلیل استقبال کم شرکت کنندگان حذف شد و بازی های این دوره با هفت رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

محمدرضا محمودخانی افزود: در رشته تیر و کمان از کشور ما یک شرکت کننده قرار بود حاضر شود که محدثه کهنسال با توجه با کارنامه خوب ورزشی احتمال زیادی برای کسب مدال طلا داشت و در رشته شطرنج قرار بود با ۱۰ نفر حاضر شویم که به این ترتیب نمی توانند شرکت کنند، همچنین کاروان ایران در رشته بولینگ نماینده ای برای شرکت در مسابقات معرفی نکرده بود.

وی اظهار کرد: بازی های پاراآسیایی امارات با شرایط جدید در هفت رشته شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، وزنه برداری، بوچیا، گلبال و بدمینتون برگزار می شود.

محمودخانی در پایان هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات را حفظ جایگاه دومی دوره قبل دانست و اظهار داشت: در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی عنوان دوم را کسب کردیم و هدف مان در این دوره این است که در مقابل تیم های قدرتمندی مثل چین و کشورهای دیگر این جایگاه را حفظ کرده و بتوانیم به جایگاه اولی ارتقا دهیم. از طرفی مستعدان این رشته را شناسایی و برای پیشرفت شان برنامه ریزی می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه