English

راشفورد:

رونالدو الگوی من در فوتبال بوده است

مهاجم جوان انگلیسی در آستانه بازی با برزیل گفت: رونالدو به واقع الهام بخش و الگوی من در فوتبال بوده است. او همیشه در اوج بود و همیشه بازی‌های موثری در تیم داشت.

رونالدو الگوی من در فوتبال بوده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، دو تیم ملی انگلیس و برزیل امشب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه برابر هم به میدان می‌روند. در آستانه این دیدار حساس مارکوس راشفورد مهاجم جوان انگلیسی‌ها از تاثیر بالای رونالدو نازاریو بر فوتبال خود سخن گفت و گفت: اولین بازی فوتبالی که به یاد دارم، بازی بود که رونالدو نازاریو در آن بازی داشت. برادر من علاقه زیادی به او داشت و همیشه بازی‌های او را می‌دید و به همین سبب من هم بازی‌های زیادی از او دیدم و به رونالدو علاقه‌مند شدم. سال ۲۰۰۳ اولین بازی فوتبالی که دیدم را به یاد دارم که او توانست هت‌تریک کند. 

او ادامه داد: رونالدو به واقع الهام بخش و الگوی من در فوتبال بوده است. او همیشه در اوج بود و همیشه بازی‌های موثری در تیم داشت. من هنوز کلیپ‌های بازی‌های او را می‌بینم و سعی می‌کنم از رونالدو الگو برداری کنم. دوست دارم بتوانم مثل او بازی کنم و روزی به جایگاهی که او توانسته به آن برسد، دست یابم.

دو تیم ملی انگلیس و برزیل در حالی به مصاف هم می‌روند که برزیلی‌ها در بازی قبلی ژاپن را شکست دادند و انگلیس برابر آلمان به تساوی بدون گل رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه