English

سزار:

ما تیمی مدعی در روسیه خواهیم بود

دروازه‌بان سابق تیم ملی برزیل گفت: من فکر می‌کنم برزیل الان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام جهانی است. ما تیمی مدعی در روسیه خواهیم بود.

ما تیمی مدعی در روسیه خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گلوبو، ادرسون دروازه‌بان سابق بنفیکا که این فصل در تیم منچسترسیتی بازی می‌کند، عملکرد خوبی از خود نشان داده است و به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است.

ژولیو سزار دروازه‌بان برزیلی سابق اینتر که با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد و در جام جهانی نیز بازی کرد با تمجید از ادرسون گفت: ادرسون تمام ویژگی‌های لازم را برای تبدیل شدن به بهترین دروازه‌بان جهان دارد. او دروازه‌بانی است که مدام در حال بهتر شدن و پیشرفت است به نظرم او می‌تواند در جام جهانی هم بازی کند و برای این کار آماده است. ادرسون دروازه‌بان کاملی است و وقتی بیرون از محوطه جریمه می‌آید با قدرت عمل می‌کند و مردم از دیدن بازی‌های او لذت می‌برند.

سزار، خود ۸۷ بازی برای تیم ملی برزیل انجام داد و در جام جهانی قبل نیز درون دروازه تیم ملی کشورش ایستاد و در شکست ۷ بر یک برابر آلمان درون دروازه برزیل بود. او در پایان گفت: من فکر می‌کنم برزیل الان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام جهانی است. ما تیمی مدعی در روسیه خواهیم بود. سرمربی تیم نیز به خوبی با بازیکنان کار می‌کند و شرایط تیم را بهبود بخشیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه