English

سوارز:

امیدوارم بعد از تعطیلات دوباره گلزنی‌هایم را شروع کنم

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا گفت: باید سخت تلاش کنم و با حمایت مربیان دوباره همان بازیکن قبل شوم. من خیلی امیدوارم که بعد از این تعطیلات دوباره گلزنی‌هایم را شروع کنم.

امیدوارم بعد از تعطیلات دوباره گلزنی‌هایم را شروع کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ال پائیس، لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا امسال عملکرد چندان خوبی در تیمش نداشته است و نتوانسته آمار خوب گلزنی خود را تکرار کند. او در این فصل با مصدومین زانو دست و پنجه نرم کرد و تنها سه گل در ۱۴ مسابقه در تمامی بازی‌ها برای بارسلونا به ثمر رسانده است.

لوئیس سوارز درباره شرایط خود گفت: در این دو هفته که رقابت‌های باشگاهی تعطیل است، استراحت خواهم کرد و تمام تمرکزم روی بهبودی خواهد بود تا بتوانم به شرایط قبلی بازگردم. تلاش می‌کنم دوباره به شرایط خوب قبلی بازگردم. متاسفانه بعد از مصدومیتی که داشتم نتوانستم شرایط خوبم را حفظ کنم و افت کردم. حالا باید سخت تلاش کنم و با حمایت مربیان دوباره همان بازیکن قبل شوم. من خیلی امیدوارم که بعد از این تعطیلات دوباره گلزنی‌هایم را شروع کنم.

با وجود این که سوارس امسال در گلزنی ناکام بوده است، تیم ارنستو والورده بدون شکست و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی والنسیا در صدر جدول قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی