English

لوو:

هدف ما قهرمانی در جام جهانی است

سرمربی تیم ملی آلمان گفت: کار خیلی سخت و دشواری در پیش داریم ولی هدف ما قهرمانی در جام جهانی است و با این هدف به روسیه می‌رویم.

هدف ما قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به روسیه خواهد رفت. این تیم امیدوار است قهرمانی خود را در جام جهانی تکرار کند. این در حالی است که در تاریخ جام جهانی دو تیم بودند که قهرمانی در جام جهانی را تکرار کردند.

ایتالیا در جام ژول ریمه (جام جهانی قدیمی) در سال‌های ۱۹۳۴ و ۱۹۳۸ و تیم ملی برزیل در سال‌های (۱۹۵۸ و ۱۹۶۲) و باید ببینیم آلمان می‌تواند سومین تیمی باشد که از قهرمانی خود دفاع می‌کند یا خیر.

یواخیم لوو درباره شرایط تیم خود گفت: ما توانستیم قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شویم و در دوره قبل جام جهانی نیز قهرمان شدیم و باز هم برای قهرمانی به روسیه خواهیم رفت چون هدفمان این است که در صدر بمانیم. می‌دانیم کار خیلی سخت و دشواری در پیش داریم ولی هدف ما قهرمانی در جام جهانی است و با این هدف به روسیه می‌رویم. در دوره گذشته همه از برزیل به عنوان مدعی حرف می‌زدند ولی این دوره این طور نیست و فکر می‌کنم تورنمت بسیار دشواری در پیش داشته باشیم. همه دوست دارند ما را شکست دهند و باید به همین خاطر برای این جام به خوبی آماده شویم.

باید تلاش کنیم تا به فینال مسکو برسیم

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم به فینال مسکو برسیم. اکنون دو دیدار دوستانه در پیش داریم که اهمیت زیادی برای ما دارند. بازی با انگلیس در ومبلی برای هر بازیکنی جذاب است و ما تلاش کنیم بیشترین بهره را از این دو دیدار دوستانه ببریم.

تیم ملی آلمان با کسب ۱۰ برد از ۱۰ دیدار مقتدرانه به جام جهانی راه یافت و اکنون باید در دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های انگلیس و فرانسه به میدان برود تا ژرمن‌ها اولین دیدارهای دوستانه خودشان را در راه جام جهانی برگزار کرده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه