English

اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند.

اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی

به گزارش خبرگزاری موج، کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان مشهد، تمرینات را 3 روز تعطیل کرد و قرار بود تمرینات تیم آبی پوش از دیروز آغاز شود که بازیکنان به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند.

بازیکنان آبی پوش نیز قرار گذاشتند تا حل مشکلات به تمرین نروند و اعتصاب کنند. استقلالی های خوزستان در فصل جاری برای حل مشکلات بارها دست به اعتصاب زدند اما هنوز تغییر محسوسی در وضعیتشان به وجود نیامده و به شدت دچار مشکلات مالی هستند.

استقلالی های خوزستان با هدایت ویسی در لیگ هفدهم نتایج خوبی کسب نکردند و با کسب 10 امتیاز از 11 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

بر همین عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: وضعیت مالی تیم هم در شرایط بحرانی قرار دارد و متاسفانه با این وضعیت خجالت می کشم نه تنها در تمرینات حاضر شوم، بلکه از نزدیک با بازیکنان تیمم صحبت کنم. برای یک تیم لیگ برتری آن هم در استانی که سرشار از گاز، نفت، پتروشیمی و کشاورزی است، بسیار زشت و زننده است که در بی پولی قرار دارد. واقعا این شرایط خسته کننده است.

او ادامه داد: در گذشته و زمانی که فوتبال بازی می کردم هم مشکلات مالی وجود داشت اما اکنون برای بازیکنان و کادر فنی تیمم در حال جنگیدنم و بعد از گذشت نزدیک به 6 ماه تاکنون کادر فنی حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه