English

پیتر بوش:

بایرن مونیخ قطعا تیم برتر میدان بود

سرمربی بوروسیادورتموند بعد از پایان بازی مقابل بایرن مونیخ گفت: چیزی که کاملا واضح این است که بایرن مونیخ قطعا تیم برتر میدان بود و به ما برتری داشت.

بایرن مونیخ قطعا تیم برتر میدان بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، بایرن مونیخ دیشب (شنبه) موفق شد در خانه بوروسیادورتموند در دیداری که به "در کلاسیکر" معروف است با نتیجه‌ ۳ بر یک پیروز شود تا نشان دهد  که بوندسلیگا همچنان در قبضه بایرنی‌ها است.

پیتر بوش، سرمربی بوروسیادورتموند بعد از پایان بازی در نشست خبری، ضمن اعتراف به برتری بایرن مونیخ، گفت‌: چیزی که کاملا واضح این است که بایرن مونیخ قطعا تیم برتر میدان بود و به ما برتری داشت. ما قصد داشتیم خیلی بسته بازی کنیم ولی بازیکنان بایرن مونیخ این اجازه را به ما ندادند. در نیمه دوم نیز تا حدودی بهتر شدیم و نشان دادیم که می‌توانیم پا به پای حریف رقابت کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم.

بوروسیادورتموند که فصل را خیلی خوب شروع کرد و در صدر جدول رده‌بندی لیگ هم قرار گرفت، اکنون با شش امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده دوم است و شانس چندانی هم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا ندارد. این نتایج باعث شده که بوش در خطر اخراج قرار بگیرد.

چوب بازی ضعیف نیمه نخست را خوردیم

سرمربی بوروسیادورتموند در پایان صحبت‌هایش گفت‌: متاسفانه چوب بازی ضعیف نیمه نخست را خوردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم چند موقعیت داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم ولی این اتفاق رخ نداد. الان باید متحد باشیم تا خودمان را از این وضعیت خارج کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه