English

کورتوا:

ماتیچ پارسال خیلی به تیم ما کیفیت داد

دروازه‌بان چلسی درباره رفتن ماتیچ از این تیم گفت: ما به خوبی می‌دانیم که ماتیچ چه بازیکن بزرگی است و پارسال خیلی به تیم ما کیفیت داد و باعث ایجاد تعادل در تیم ما شده بود.

ماتیچ پارسال خیلی به تیم ما کیفیت داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرر، دو تیم چلسی و یونایتد فردا (یک‌شنبه) در دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت. چلسی مدافع عنوان قهرمانی، امسال شرایط چندان خوبی نداشته و نتوانسته بازی‌های خوب پارسال را تکرار کند. یکی از دلایلی که به گفته کارشناسان باعث شده چلسی خوب نتیجه نگیرد، رفتن نمانیا ماتیچ از این تیم است.

تیبو کورتوا دروازه‌بان چلسی درباره رفتن ماتیچ از این تیم گفت: ما به خوبی می‌دانیم که ماتیچ چه بازیکن بزرگی است و پارسال خیلی به تیم ما کیفیت داد و باعث ایجاد تعادل در تیم ما شده بود. با این حال او تصمیم گرفت از تیم برود و باید به تصمیم او احترام گذاشت. الان بازیکنان خوبی در خط هافبک ما هستند و تیم قدرتمندی داریم. ما تیم خیلی خوبی داریم ولی متاسفانه مصدومان زیادی خصوصا در خط هافبک داشتیم و به نظرم همین باعث شده است که جای خالی ماتیچ را در تیم حس کنیم.

اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود، باشگاه نمی تواند جلوی او را بگیرد

او در ادامه گفت: الان قدرت بازیکن خیلی بیشتر از قبل شده است و اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود، این کار را می‌کند و باشگاه نمی‌تواند جلوی او را بگیرد چون در این صورت بازیکن ۱۰۰ درصد توان خود را برای تیم به کار نمی‌گیرد و تیم افت می‌کند. باید به تصمیمی که او گرفته است احترام بگذاریم و هواداران باید تصمیم او را درک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی