English

آغاز شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فدراسیون تکواندو از دوشنبه

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان، جام خلیج فارس از روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ با حضور ۱۱ تیم در فدراسیون تکواندو کار خود را آغاز می‌کند.

آغاز شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فدراسیون تکواندو از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون تکواندو، شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان، جام خلیج فارس، "یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم" از روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ با برگزاری دو هفته و حضور ۱۱ تیم در فدراسیون تکواندو کار خود را آغاز می‌کند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

با انجام قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها در هفته نخست و دیدار اول تیم پاس قوامین و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم ورزشی کوروش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در سومین پیکار کلینیک بهبد کرج برابر ملوان نداجا صف آرایی می‌کند. تعاونی انقلاب شهریار و پالایش نفت آبادان در مبارزه چهارم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در دیدار پایانی هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت روبه‌رو است.

برنامه رقابت‌های هفته دوم:

تیم پاس قوامین – تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم دانشگاه آزاد اسلامی – تیم پالایش نفت آبادان
تیم تعاونی انقلاب شهریار – تیم لوازم خانگی کن
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم – تیم هیات تکواندو شمال‌شرق
تیم ملوان نداجا – تیم شهرداری ورامین
تیم کلینیک بهبد کرج (استراحت)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه