English

یواخیم لو:

حضور در جام جهانی برای ما بسیار با اهمیت است

سرمربی تیم ملی آلمان گفت: حضور در جام جهانی برای ما بسیار با اهمیت است و این را به خوبی می‌دانیم که کارمان برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخت است.

حضور در جام جهانی برای ما بسیار با اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بیلد، تیم ملی آلمان موفق شد در دوره قبل جام جهانی به عنوان قهرمان جهان برسد و اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اندیشه تکرار این عنوان باارزش است.

یواخیم لو درباره شرایط تیم ملی آلمان برای حضور در جام جهانی روسیه گفت: خوشبختانه بازیکنان خوب زیادی در ترکیبم دارم. بازیکنان جوانی که حضور در تیم ملی را برای خود افتخار می‌دانند و انگیزه زیادی هم برای درخشش در تیم ملی دارند. حضور در جام جهانی برای ما بسیار بااهمیت است و می‌خواهیم افتخار دوره قبل را تکرار کنیم ولی این را به خوبی می‌دانیم که کارمان برای دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخت است.

یواخیم لو

برای حضوری قدرتمند در جام جهانی برنامه‌ریزی می‌کنیم

لوو اضافه کرد: برزیل شکست ۷ بر یک را فراموش کرده است و الان تیم خیلی بهتری شده است. آرژانتین نیز خط حمله بسیار خطرناک و قدرتمندی دارد. اسپانیا نیز هم‌چون قبل قدرتمند است و تیم‌های انگلیس و فرانسه هم هستند که از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند با این حال ما برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی