English

اظهارات بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت کیانوش رستمی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره وضعیت کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: کیانوش به دلیل نقص پرونده و مدارکی که به سفارت آمریکا در دوبی ارائه کرده بود، دچار مشکل شد که این مسئله با اعزام مجدد او به دوبی حل خواهد شد.

اظهارات بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت کیانوش رستمی

به گزارش خبرگزاری موج، محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با رادیو تهران درباره آخرین وضعیت کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا گفت: کیانوش به دلیل نقص پرونده و مدارکی که به سفارت آمریکا در دوبی ارائه کرده بود، دچار مشکل شد که این مساله تا پایان هفته با اعزام مجدد او به دوبی حل خواهد شد.

او اظهار کرد: تمرینات انفرادی کیانوش زیر نظر برادرش، تصمیمی بود که شورای عالی فنی مدت ها پیش گرفت که اتفاقا در آن زمان من هم عضو این شورا بودم و رای مثبت به این مساله دادم. در هر حال کیانوش قهرمان جهان و المپیک است که از ما خواست تا بتواند در فضایی آرام به تمرین بپردازد و دوباره برای ما افتخارآفرینی کند.البته کیانوش با ما در اردو تمرین می کند و همه چیز با نظر و همفکری کادر فنی پیش می رود. ما باید شرایط را به گونه ای فراهم می کردیم که او نیز بتواند بدون هیچ مشکلی به تمریناتش ادامه دهد که خوشبختانه این شرایط فراهم شد و او هم با جدیت به دنبال کسب افتخار در رقابتهای جهانی است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری اضافه کرد: خوشبختانه در طول چهار ماهی که من به عنوان سرمربی این مسئولیت را بر عهده گرفتم، با ۵۸ کیلوگرم افزایش رکورد در عملکرد بچه ها روبرو بودیم که در میادین و رکوردگیری های مختلف ثبت شد. در رکوردگیری نهایی تیم ملی هم شاهد رشد و پویایی اکثر بچه ها بودیم.

بهتر است تمامی حریفان در رقابت های جهانی حضور داشته باشند

بیرانوند در پایان در واکنش به غیبت برخی از رقبای اصلی در رقابت های جهانی آمریکا بیان کرد: به نظر من غیبت رقبا در این مسابقات به هیچ عنوان یک فرصت تلقی نمی شود. بهتر است تمامی حریفان در رقابت های جهانی حضور داشته باشند تا این رشته المپیکی و افتخارآفرین بتواند همچون گذشته جذابیت های خود را حفظ کند. نگاه ما نباید منحصر به یک دوره مسابقات و کسب یک افتخار مقطعی باشد. ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که همچنان یکی از قدرت های وزنه برداری محسوب شویم و همه ما را همچنان به عنوان مدعیان کسب مدال در المپیک بدانند.

او در پاسخ به این سوال که آیا نسبتی با علیرضا بیرانوند دارد یا خیر تصریح کرد: من هم مانند بیرانوند اهل بروجرد هستم. بیرانوند یک طایفه بزرگ در بروجرد است. من با او نسبتی ندارم اما پدرانمان با یکدیگر دوست بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی