English

بوفون:

بالاخره هر بازیکنی زمانی به آخر خط می‌رسد

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس در خصوص این که چرا تصمیم به بازنشستگی گرفته است، گفت: بالاخره هر بازیکنی زمانی به آخر خط می‌رسد و من هم باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذارم.

بالاخره هر بازیکنی زمانی به آخر خط می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج، جان لوئیجی بوفون اعتراف کرد که تنها دلیلش برای بازنشسته شدن در پایان فصل جاری میل شخصی خودش نیست.

بوفون که پیش از این احتمال قریب به یقین بازنشسته شدنش در پایان فصل جاری خبر داده بود حالا باشگاه را هم به نوعی در اتخاذ این تصمیم تأثیرگذار می‌داند.

سنگربان 40 ساله بانوی پیر که شب گذشته (شنبه) دروازه‌اش را در خانه میلان بسته نگه داشت، به خبرنگارانی که از او پرسیدند چرا تصمیم به بازنشستگی گرفته است، گفت: بالاخره هر بازیکنی زمانی به آخر خط می‌رسد و من هم باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذارم. باشگاه یک دروازه‌بان جوانتر و شاید حتی بهتر از من خریده است.

یووه تابستان امسال وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستانی آرسنال را خرید تا به تدریج پروسه جایگزینی او در ترکیب اصلی بانوی پیر به جای بوفون را آغاز کند.

می‌خواهم دوران بازیگری‌ام را به بهترین شکل به پایان برسانم

بوفون ادامه داد: من می‌خواهم دوران بازیگری‌ام را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم و تا آخرین لحظه افتخار کسب کنم.

به نظر می‌رسد که شرایط بوفون چندان بی‌شباهت به وضعیت فصل گذشته فرانچسکو توتی در تیم فوتبال رم نیست. کاپیتان 40 ساله جالوروسی تمایل داشت به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد اما باشگاه رم حاضر نشد به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه