English

زمانی:

داربی ۸۵ یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره داربی هشتاد و پنجم گفت‌: یکی از بهترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم. ۷۰ ‌دقیقه بازی در اختیار استقلال بود.

داربی 85 یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

به گزارش خبرگزاری موج، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره داربی هشتاد و پنجم و این که هواداران استقلال این تیم را بعد از بازی مورد تشویق قرار دادند، گفت‌: یکی از بهترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم. ۷۰ ‌دقیقه بازی در اختیار استقلال بود و شاید ما در این بازی تاثیر ورود شفر را دیدیم. حرکت‌های خوبی که تیم شروع کرده بود، باعث شد من به استقلال امیدوار شوم. اگر با این روند جلو برویم می‌توانیم در هفته‌ هجدهم جزو سه تیم بالای جدول رده‌بندی باشیم. من چون تا حدی نظر فنی دارم و نمایشی که جلوی پرسپولیس دیدم به این تیم قطعا امید دارم که تا هفته‌ هجدهم جزو سه تیم بالای جدول باشیم.

امکان حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال کنار گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، بیان‌ کرد: طبق گزارشی که آقای افتخاری به ما داده، تمام موارد مربوط به آسیا حل شده است. افتخاری این امید را به ما داد که به هیچ وجه امکان حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. کارهای لازم صورت گرفته است. حالا یا بدهی‌ها را پرداخته‌اند یا تفاهم کرده‌اند. در گزارشی که به ما داده شد، ۲ میلیارد تومان در اختیار مدیرعامل قرار داده شد و بر اساس آن پول، او می‌تواند  مسائل مالی را پیش ببرد. این مساله یک کار اجرایی است و مدیرعامل پیگیر آن است. افتخاری به ما گفت‌ که مشکلی برای ادامه‌ راه وجود نخواهد داشت. ان‌شاء‌الله در جلسه بعدی پیگیری بیشتری خواهیم داشت. افتخاری به ما گفت‌ با تمام کسانی که از ما طلب داشتند مثلا خارجی‌ها قسمتی را پرداخت کرده‌ایم و بقیه را توافق کرده‌ایم که بعدا پولشان را بدهیم.

زمانی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر منصوریان سرمربی استقلال بود این تیم داربی هشتاد و پنجم پایتخت را به سود خود به پایان می‌برد، گفت‌: نه اصلا چنین چیزی نیست. بازی که روز پنج‌شنبه دیدم در بازی قبلی که ۳ بر ۲ پیروز شدیم ندیدم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه