English

باتیسوتا:

امید زیادی به آلبی سلسته دارم

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتینگفت: من امید زیادی به آلبی سلسته دارم. مسی بازیکن بزرگی است اما برای نتیجه‌ گرفتن باید دیگر بازیکنان هم بدرخشند.

امید زیادی به آلبی سلسته دارم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اسکای اسپورت، گابریل باتیسوتا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آرژانتین است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. ستاره سابق آلبی سلسته درباره صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی 2018 روسیه گفت‌: هیچ وقت نمی‌توانم به خودم بقبولانم که آرژانتین در جام جهانی حضور نخواهد یافت. ما در گذشته بازیکنان بزرگی همچون مارادونا، کمپس و پاسارلا را داشتیم و الان هم ستاره‌ای همچون لیونل مسی را داریم. بنابراین نباید نگران صعود می‌بودیم.

او ادامه‌ داد: اطمینان دارم که با مسی و چند بازیکن با کیفیت دیگری که در اختیار داریم می‌توانیم در روسیه نتایج درخشانی به دست آوریم. من امید زیادی به آلبی سلسته دارم. مسی بازیکن بزرگی است اما برای نتیجه‌ گرفتن باید دیگر بازیکنان هم بدرخشند.

رونالدو شایسته توپ طلا بود اما مسی بهتر بازی می‌کند

باتیستوتا در پایان سخنان خود درباره دستیابی کریستیانو رونالدو به توپ طلا اضافه کرد: اگر از من بخواهید که بهترین بازیکن جهان را در سال 2017 انتخاب کنم قطعا به کریستیانو رونالدو رای می‌دهم چرا که او سهم بسزایی در قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت اما از نظر من مسی بهتر بازی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه