English

برانکو:

قشنگترین صحنه فوتبال، برد در دربی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که قشنگترین صحنه فوتبال، برد در دربی است گفت: با این برد بازیکنانم مطمئن شدند بهترین هستیم و فقط باید با تلاش بیشتر اهدافمان را دنبال کنیم.

قشنگترین صحنه فوتبال، برد در دربی است

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز(جمعه)تیم پرسپولیس درباره دربی 85 بیان کرد: قشنگترین صحنه فوتبال، برد در دربی است. هم خودمان و هم هواداران خوشحال هستیم. فضا بسیار عالی بود و دربی عجیبی را دیدیم. طبیعی است برد ما را خوشحال کند و برایمان ارزشمند است.

او ادامه داد: 3 امتیاز دربی را کسب کردیم و با این برد بازیکنانم مطمئن می‌شوند بهترین هستیم و فقط باید با تلاش بیشتر اهدافمان را دنبال کنیم. دربی بازی خاصی است. استقلال هم نشان داد تیم خوبی دارد و به جایگاهی که لایقش است می رسد.

نسبت به سال گذشته نتایج بهتری گرفتیم

برانکو عنوان کرد: خیلی ها در دو تا سه هفته اخیر این جو را ایجاد می‌کردند که تیم‌مان بحران زده است اما این‌گونه نبود و از جو پرسپولیسناراحت نبودیم. امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری گرفتیم. سوپرجام را بردیم و در جام حذفی به مرحله  بعدی صعود کردیم. سال گذشته به قشقایی باختیم و حذف شدیم. نسبت به این مقطع از فصل در سال گذشته، یک امتیاز بیشتر داریم. پارسال 19 امتیاز گرفته بودیم و اکنون 20 امتیاز داریم. امسال 17 گل به ثمر رساندیم درحالی که سال گذشته تا این زمان 11 گل زده بودیم. تنها چند گل بیشتر خوردیم که طبیعی است زیرا خط دفاعی ما تغییر کرده. تفاضل گلمان امسال  مثبت 11  و پارسال مثبت 8 بود. دربی را باختیم اما امسال استقلال را شکست دادیم.

او دامه داد: بازیکنان جدیدمان مانند خلیل‌زاده، منشا و نعمتی عملکرد خوبی داشتند.  2 دیدار را بدون ملی‌پوش بازی کردیم که یکی را سه بر صفر مقابل گسترش و یکی را سه بر یک مقابل استقلال خوزستان با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

طاهری برای رفع مشکلات باشگاه می جنگد

برانکو درباره بحث جدایی خودش و استعفای طاهری از پرسپولیس بیان کرد: این مسائل همیشه وجود دارد و طاهری تحت فشار است. تنها جایی که او احساس آرامش می کند، همان 90 دقیقه بازی است. او برای تغییر برخی مسائل می‌جنگد که سخت است. مهم نیست که من قرارداد امضا کرده ام یا نه. مهم مشکلات باشگاه است. باشگاه برای رفع مشکلاتش تلاش می کند اما این امر به معنی بحران نیست و اگر اینگونه باشد باشگاه های دیگر مشکلات بیشتری دارند. سه روز دیگر با سایپا بازی داریم و پس از اتمام تعطیلات لیگ برتر دوباره باید هر سه، چهار روز یک بار بازی کنیم. طبیعی است که این مسائل به موازات هم پیش می‌روند.

تمام گزینه ها برای مربیگری من باز است

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه تمایل دارد در یک باشگاه کار کند یا یک تیم ملی مانند کرواسی، گفت: همه این‌ها نسبی است و من هم مانند خبرنگاران حرفه‌ای هستم. قانون خاصی وجود ندارد. زمانی که جایی می‌روید انگیزه های زیادی وجود دارد. نخست پول است، سپس سطحی که آن باشگاه دارد و بعد از آن توقعاتی که از شما وجود دارد. همه گزینه ها باز است. از فوتبال زندگی را می چرخانم اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام و موقعیتی برای صحبت درباره تمدید قراردادم با پرسپولیس به‌وجود نیامده است.

او ادامه داد: تمام احتمال ها وجود دارد و مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان هم باقی مانده است. آینده من می تواند به این طرف یا آن طرف گره بخورد اما بازهم صحبت هایم را تکرار می کنم که فوتبال شغل من است.

بلند پروازی هایمان را پنهان نمی کنیم

برانکو درباره تقابل با دایی و سایپا نیز بیان کرد: سایپا بازی هایش را خیلی عالی شروع کرده و تیم خوبی است. شکی نداریم که علی دایی و بازیکنانش تلاش می کنند مقابل پرسپولیس برنده شوند. ما هم اهداف بلندپروازانه خود را پنهان نمی‌کنیم. به جز غیبت کمال و ربیع خواه، بشار رسن  هم تا حدی آسیب دیده است که فردا وضعیت او مشخص می شود، غایب دیگری نداریم. هیچ وقت اهدافمان را در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پنهان نمی کنیم و همیشه دنبال حداکثر هستیم. بچه ها در بازی ها خودشان را خوب نشان دادند اما باید وضعیتمان را بالاتر ببریم.

داور دربی پنالتی روی امیری را نگرفت

سرمربی پرسپولیس درباره داوری دربی 85 گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم چراکه داور قصد داشت بهترین عملکرد را انجام دهد. جو ورزشگاه فشار روی داور را افزایش داد و نمی توانستیم انتظار بهترین قضاوت را از او داشته باشیم. فیلم بازی را دیده ام و فکر می‌کنم رویوحید امیری خطای پنالتی رخ داد.

او درباره نقش کمرنگ بشار رسن و محسن مسلمان در کارهای دفاعی پرسپولیس در دربی گفت: هر تیمی کیفیت خاص خود را دارد و شاید در بخشی از کار قوی باشد و  در بخشی ضعیف. استقلال در نیمه اول از سمت راست خودش حمله می‌کرد زیرا بشار و ماهینی منطقه چپ آنها را به خوبی بسته بودند. با توجه به عقب بودن استقلال طبیعی بود که بازیکنان آن هجومی تر کار کنند.

من مربیان حریف را شکست نمی دهم بلکه تیم این کار را انجام می دهد

سرمربی پرسپولیس درمورد تمایلش به تقابل با منصوریان به جای تقابل با شفر گفت: مربیان حریف را شکست نمی دهم بلکه تیم این کار را انجام می دهد. برای کمک به تیم اینجا هستم. و به این فکر نمی کنم که مرییان حریف را شکست دهم. تبریک برای بازیکنان است که برای پیروزی جنگیدند و حریفشان را شکست دادند. در اینجا تنها به تیم کمک می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه