English

اظهارات خمارلو درباره بلیت فروشی دربی پایتخت

مدیر روابط عمومی پرسپولیس بیان کرد: خریداری بلیت از طریق شعب یکی از موسسات اعتباری در سراسر کشور انجام می‌شود.

اظهارات خمارلو درباره بلیت فروشی دربی پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پی سوال‌های مطرح شده از سوی هواداران و رسانه‌ها درباره بلیت فروشی دربی اظهار کرد: قبل از هر چیز خوشحال هستیم که با حمایت‌های اهالی فوتبال به ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال شاهد فروش بلیت از طرف باشگاه ها  هستیم. به هر حال حق طبیعی باشگاه‌ها در اختیار داشتن بلیت فروشی مسابقات شان است که در ایران هم به اجرا در آمده است. به این ترتیب یکی از دغدغه‌هایی که همواره از سوی اهالی فوتبال مطرح می‌شود مرتفع خواهد شد.

او ادامه داد: ما در ابتدای راه قرار داریم و به طور حتم شرایط برای عرضه بلیت به هواداران، بازی به بازی بهتر و منسجم‌تر خواهد شد و نقایص و خلاءهایی که به وجود می‌آید مرتفع می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس بیان کرد: خریداری بلیت همان طور که اعلام شد از طریق شعب یکی از موسسات اعتباری در سراسر کشور انجام می‌شود. با توجه به تماس‌های هواداران و بررسی‌هایی که در حال انجام است، اجرای کار از طریق باشگاه پرسپولیس و یکی از موسسات اعتباری  رصد می‌شود و پیگیر هستیم که همه شعب به شکلی که مشخص شده در خدمت هواداران باشند.

خمارلو تصریح کرد: طبق دستورالعملی که باشگاه ملزم به اجرای آن است، به ازای هر کارت و کد ملی که ارائه می‌شود یک بلیت به فرد تعلق می‌گیرد. هواداران پس از حضور در شعب موسسه، در واقع بلیت جایگاه مورد نظر خود را با قیمت تعیین شده خریداری می‌کنند و روز بازی در مراجعه به ورزشگاه با تحویل رسید خود و کارت ملی بلیت جایگاه مربوطه را دریافت می‌کنند و فقط باید این رسید را که حکم بلیت ورود آنها به ورزشگاه است به خوبی نگهداری کرده و در مراجعه در روز بازی باید به همراه کارت ملی به مسوولان باجه های بلیط فروشی ارائه کنند.

او تصریح کرد: خریداری بلیت بازی برای هواداران هر دو تیم به همین شکل انجام می‌شود و با توجه به تماس‌های زیادی که از سوی هواداران تیم مقابل داشتیم تاکید می‌کنیم، تمام آنهایی که قصد دارند تماشاچی این بازی باشند، می‌توانند با حضور در یکی از موسسات اعتباری نسبت به خریداری بلیت اقدام کنند و در آنجا طبق آنچه اعلام خواهند کرد. نسبت به تعیین جایگاه آنها اقدام می‌شود و پیش بینی لازم در این ارتباط صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: لازم است بار دیگر این نکته را یادآوری کنم که آن دسته از دارندگان کارت هواداریپرسپولیس که کارت صادر شده از سوی موسسه اعتباری حامی مالی باشگاه را در اختیار دارند، می‌توانند از تخفیف 20 درصدی برای خریداری بلیت این مسابقه بهره‌مند شوند، اما در کل برای تهیه بلیت الزامی برای در اختیار داشتن این کارت نیست و عرضه بلیت بدون افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری قابل انجام خواهد بود. هر چند امیدواریم هواداران با دریافت کارت بانکی-هواداری که مثل دریافت هر کارت بانکی دیگری است و آنها را متحمل هزینه اضافه نمی‌کند، ضمن حمایت مضاعف از تیم محبوب خود، از مزایای آن نیز بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه