English

آلونسو:

باید سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم

مارکوس آلونسو ابراز امیدواری کرد که چلسی بتواند رم را در خانه شکست دهد و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد.

باید سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از ساکرنت، چلسی در یکی از دیدارهای حساس لیگ قهرمانان در خانه از رم پذیرایی می‌کند. مارکوس آلونسو ستاره خط دفاعی این تیم لندنی درباره بازی با رم گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. می‌دانیم که باید سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم چون در بازی برگشت بازی سختی در انتظار ما است. از طرفی شنبه در لیگ برتر بازی ضعیفی داشتیم و همین باعث شده انگیزه های زیادی برای جبران شکست با پالاس پیدا کرده باشیم. فوتبال ورزشی است که در آن همه چیز خیلی زود تغییر می‌کند. اگر بتوانیم رم را شکست دهیم، بار دیگر به شرایط روحی خوب قبل باز می گردیم.

موراتا خیلی می‌تواند به تیم کمک کند

آلونسو در ادامه گفت:‌ خوشبختانه موراتا به تمرینات تیم بازگشته است و شاید با تشخیص مربی در این دیدار به میدان برود. این خیلی خوب است که بازیکن مصدوم ما به ترکیب تیم بازگردد و بتواند همچون قبل در تیم بدرخشد. ما در این برهه حساس به تمامی بازیکنان نیاز داریم و موراتا نیز یکی از بازیکنانی است که خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. 

مارکوس آلونسو

چلسی از دو دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان شش امتیاز به دست آورده و امیدوار است با برتری در این دیدار، شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه