English

زیدان:

ناتوانی در گلزنی اتفاق تلخی است

سرمربی رئال مادرید پس از بازی در برابر تاتنهام گفت: دوست داریم همیشه پیروز شویم ناتوانی در گلزنی اتفاق تلخی است.

ناتوانی در گلزنی اتفاق تلخی است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام یک بر یک مساوی کرد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: خوشحال نیستم چون دوست داریم همیشه پیروز شویم. هر دو دروازه‌بان خیلی خوب عمل کردند. کیلور ناواس در تیم ما و هوگو لوریس برای تاتنهام درخشیدند. باید قبول کرد که گاهی اوقات دروازه‌بان‌ها فرصت‌ها را از تو می‌گیرند. ما خوب عمل کردیم و حریف نیز در کار دفاعی خوب ظاهر شد. نگران چیزی نیستم. برای بازیکنان ناراحت هستم چون آنها جنگیدند، دویدند و رقابت کردند. ما باید به راه خود ادامه‌ بدهیم. می‌دانیم در بازی‌های برگشت یک بار دیگر باید در سانتیاگو برنابئو بازی کنیم. باید بتوانیم در این ورزشگاه پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید افزود: این نتیجه‌ به خاطر بدشانسی‌مان اتفاق نیفتاد. از چیزی شگفت زده نشدم. تنها باید به تلاش خود ادامه‌ دهیم. بازی بدی به نمایش نگذاشتیم. در لالیگا در بازی‌های خانگی شروع سختی داشتیم. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و باید تمام تلاش خود را کنیم. ما به دنبال ایجاد موقعیت هستیم. ناتوانی در گلزنی اتفاق تلخی است. بازیکنان تمام توان خود را به کار بردند. فوتبال این چنین است. ما باید یک بازی یک‌شنبه برگزار کنیم و خیلی زود بازی برگشت را در ومبلی خواهیم داشت. حریف، گل نخست را به ثمر رساند و سپس عقب کشید. از بازی حریف شگفت زده نشدم.

زیدان در مورد بازیکنانش گفت‌: اشرف حکیمی خیلی خوب بازی کرد و از عملکردش خشنودم. ناواس مانند همیشه خوب عمل کرد و اجازه گلزنی به حریفان نداد. حضور گرت بیل در بازی برگشت در ومبلی مشخص نیست. کریم بنزما دوست دارد گلزنی کند اما لوریس به او اجازه گلزنی نداد. او بازی که باید انجام می‌داد را به نمایش گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی