English

محمد رهبری:

بهترین نتیجه را در الجزایر می گیریم

ملی‌پوش اسلحه سابر گفت: با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، می‌خواهیم در الجزایر بهترین نتیجه را بگیریم.

بهترین نتیجه را در الجزایر می گیریم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رهبری با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی برای حضور در جام جهانی الجزایر اظهار کرد: اردوی ما از 16 مهرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا اواخر هفته ادامه دارد و ملی‌پوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین‌های خود را انجام می‌دهند.
وی افزود: در این اردو بیشتر تمرین‌های آمادگی جسمانی و پلی‌متریک و مقداری هم تمرین‌های تخصصی انجام می‌دهیم. هفته آینده اردوی بعدی ما شروع می‌شود که در این اردو تمرکز بر روی تمرین‌های تخصصی خواهد بود.
رهبری درباره وضعیت خود و سایر ملی‌پوشان توضیح داد: ما پس از پایان فصل استراحت خوبی داشتیم و در حال حاضر بچه‌ها همه باانگیزه به این اردو آمده‌اند. با توجه به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، می‌خواهیم در الجزایر بهترین نتیجه را بگیریم تا در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز رنکینگ خوبی داشته باشیم.

200 شمشیرباز در جام جهانی حضور دارند اما برای مدال می‌روم

او درباره تعداد شمشیربازان حاضر در جام جهانی الجزایر خاطرنشان کرد: حدود 200 شمشیرباز از 30 کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند و در پایان یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز به ورزشکاران برتر اهدا خواهد شد. بر این اساس کار سختی برای کسب مدال پیش روی ماست و هر شمشیرباز برای رسیدن به سکو باید در حدود 14 مسابقه پیروز شود.
رهبری درباره شانسش برای کسب مدال در الجزایر گفت: من در بازی‌های یونیورسیاد مدال انفرادی گرفتم و در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال نقره را از آن خود کردم و با توجه به این نتایج پیش‌بینی می‌کنم بتوانم در این جام جهانی نیز نتایج قابل قبولی داشته باشم و حتی به مدال برسم.

جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر مردان از 12 تا 14 آبان در دو رده تیمی و انفرادی به میزبانی الجزایر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه