English

مونتلا:

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم

سرمربی جوان میلان با وجود شکست برابر اینتر گفت: به شاگردانم افتخار می‌کنم، چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و میلان واقعی را نشان دادیم.

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، میلان با هدایت مونتلا در یک بازی بزرگ دیگر تن به شکست داد. روسونری در داربی شهر میلان با نتیجه‌ سه بر دو برابر اینتر بازی را واگذار کرد تا شرایط برای مونتلا بسیار سخت شود.

سرمربی جوان میلان با وجود شکست برابر اینتر از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: به شاگردانم افتخار می‌کنم، چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و میلان واقعی را نشان دادیم. متاسفانه عدالت فوتبالی اجرا نشد و باید امتیاز کسب می‌کردیم.

او ادامه‌ داد:  شکست در چنین دیدارهای بزرگی آن هم در دقایق پایانی بسیار آزار دهنده است و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشم. به‌ هر حال فوتبال  پر از چنین حوادثی است و به آینده امیدوار هستم.

مونتلا

مونتلا در پایان سخنانش گفت‌: من هنوز امیدوار هستم و باید این مسیر را ادامه‌ دهم البته اگر به من اجازه بدهند. بازیکنان میلان باید در دیدارهای بعدی هم با چنین روحیه‌ای به میدان روند. اگر در دیدارهای بعدی هم این گونه بازی کنیم تن به شکست نخواهیم داد. اینتر نشان داد که در ضد حملات مرگبار است. متاسفانه بد شانس بودیم تا بازنده بازی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه