English

سیلوا:

بازی در کنار دی بروین لذت بخش است

برناردو سیلوا با تمجید از عملکرد دی بروین گفت: واقعا بازی در کنار دی بروین آسان و لذت بخش است. خیلی خوشحال هستم که او را در تیم داریم.

 بازی در کنار دی بروین لذت بخش است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، کوین دی بروین بلژیکی که در این فصل هم تاثیرگذارترین بازیکن تیمش یعنی منچسترسیتی بوده در بازی با استوک سیتی که با برتری ۷ بر ۲   شاگردان گواردیولا به پایان رسید، دو پاس گل داد.

برناردو سیلوا با تمجید از عملکرد این بازیکن، گفت‌: واقعا بازی در کنار دی بروین آسان و لذت بخش است. خیلی خوشحال هستم که او را در تیم داریم. فقط درباره او می‌توانم این را بگویم که کوین فوق‌العاده‌ است. از نظر من دی بروین در حال‌ حاضر یکی از بهترین‌های بازیکنان جهان است. من حتی تلاش می‌کنم از او چیزهای زیادی را یاد بگیرم.

سیلوا در پاسخ به این سوال که منچسترسیتی در این فصل بهترین تیم چند سال اخیر بوده است یا خیر، گفت‌: بله. من هم همین فکر را می‌کنم. و از نظر من سیتی این فصل یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر بوده است و من از حضور در آن ابراز رضایت می‌کنم.

منچسترسیتی فردا (سه‌شنبه) شب در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ناپولی می‌رود که این روزها از شرایط خوبی در فوتبال ایتالیا برخوردار هستند.  تیم گواردیولا در هفته‌ نهم لیگ برتر نیز در خانه پذیرای برنلی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه