English

ناظم‌الشریعه:

به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و در هر بازی برای بردن وارد زمین خواهیم شد.

به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در نشست خبری پیش از شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا که به میزبانی تبریز می‌شود، اظهار کرد: مایه خرسندی است که میزبانی این مسابقات به ایران و شهر زیبای تبریز داده شده است. برای اولین بار است که یک تقویم منسجم برای دو سال آینده تیم بزرگسالان و امید تدوین کرده‌ایم و این برنامه‌ریزی آینده بسیار روشن و خوشی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: بالای ۶۰ درصد شاکله تیم‌مان را بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند و در حال انجام آینده‌نگری برای حضوری قدرتمند در جام جهانی ۲۰۲۰ هستیم.

آینده از آن بازیکنان جوان تیم ملی است

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها به تلاش باشگاه‌های داخلی ما بر می‌گردد. تمام همکاران من زحمت می‌کشند و کشف استعداد بر عهده مربیان باشگاه‌ها است و ما تنها وسیله‌ای برای جمع کردن این استعدادها دور هم هستیم و مطمئنم آینده از آن این جوانان است.

جوانگرایی هزینه دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: جوانگرایی هزینه دارد و ما بعد از جام جهانی ۴۵ بازیکن از باشگاه‌های مختلف دعوت کردیم که تیم کنونی حاصل آن جمع ۴۵ نفره است. به هیچ وجه مسابقات مقدماتی را دست کم نگرفتیم و ایمان دارم که این بازیکنان می‌توانند جا پای بزرگان بگذارند.

وی در خصوص رقیبان خود در این رقابت‌ها، بیان کرد: به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و در هر بازی برای بردن وارد زمین خواهیم شد. تیم ملی افغانستان آینده بسیار خوبی دارد و تیم قدرتمندی را راهی این رقابت‌ها کرده است.

بر اساس این گزارش، اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال نیز در این نشست اظهار کرد: این اولین تجربه برای ایران است که مقدماتی جام ملت‌های آسیا را میزبانی می‌کند. شهر تبریز بابت این میزبانی خوب، تشکر و قدردانی می‌کند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذاریم و ملت ایران را شاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه