English

تمجید مدافع اتلتیکومادرید از لیونل مسی

مدافع اتلتیکومادرید در آستانه تقابل با این بازیکن به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

تمجید مدافع اتلتیکومادرید از لیونل مسی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا فردا حساس ترین دیدار هفته را در رقابت های لالیگا برگزار خواهند کرد و باید دید روند بردهای متوالی بارسلونا در این فصل به پایان می رسد یا خیر.

لیونل مسی بعد از هت تریک برابر اکوادور با روحیه بالایی در این دیدار در ترکیب تیم خود به میدان خواهد رفت. این بازیکن در ۷ دیدار خود در این فصل در حالی موفق شده است ۱۱ گل به ثمر برساند که رونالدو هنوز در لالیگا گلزنی نکرده است.

فیلیپه لوئیس مدافع برزیلی اتلتیکومادرید درباره بازی با بارسلونا گفت: لیونل مسی باعث می شود تا روی مشکلاتی که بارسلونا دارد سرپوش گذاشته شود. مسی خیلی خوب است. او می تواند حتی یک تیم متوسط را هم قهرمان لالیگا کند. مشکلاتی در حوالی تیم بارسلونا بوده ولی او به تنهایی تمام این مشکلات را کنار زده و توانسته یک تنه بارسلونا را بالا ببرد. وقتی مسی و رونالدو در یک فصل ۵۰ گل به ثمر می رسانند مردم فکر می‌کنند مشکل از دفاع ها است ولی وقتی آنها بازی نکنند، این اتفاق رخ نمی دهد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: اگر برابر مسی در یک دوئل قرار بگیرم و بازیکن دیگری کنارم نباشد سعی می‌کنم هر طور شده او را بگیرم و خطا کنم. باید شرایط را برای او سخت کنم. اگر مسی احساس راحتی کند، شکست بدی خواهیم خورد.

لوئیس در پایان درباره رفتن نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن با ۲۲۲ میلیون یورو گفت: نیمار شایسته این رقم پرداختی از سوی تیم فرانسوی بود. او سومین و یا حتی دومین بازیکن برتر دنیاست و باید چنین مبلغی برای او پرداخت شود چون او بازیکنی است که می تواند به تنهایی شرایط را برای تیم عوض کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه