English

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان:

ورزش در ایران، به محصولات الکترونیکی نیاز دارد

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش در ایران، بیش از هر چیز به محصولات الکترونیکی نیاز دارد.

ورزش در ایران، به محصولات الکترونیکی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا محمدیان عصر امروز در نشست با دبیران سمن‌ها در زنجان، اظهار کرد: در احکام برنامه ششم توسعه قوانین طوری تدوین شده است که جوانان از طرح‌های مختلف در برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌های فرایندی برخوردار شوند. این در حالی است که خوشبختانه خانه جوانان، مراکز رشد اجتماعی هستند و سمن‌ها در صورتی موفق خواهند بود که به جای طراحی اقیانوسی از ایده‌ها، دیدگاه خود را تغییر دهند و در هر سمن برکه‌هایی عمیق را طراحی کنند.

این مسئول ادامه داد: آنچه که سمن‌ها با نوآوری و انرژی بسیار و به صورت هدفمند طراحی می‌کنند، چند سالی است که در هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود. البته این پل ارتباطی باید به صورت مستمر برقرار باشد و زمین‌های ورزشی نیز فضایی در تعامل دوسویه قرار بگیرند. با این وجود ما در هزاره سوم به سر می‌بریم و ورزش در ایران، بیش از هر چیز به محصولات الکترونیکی نیاز دارد.

جوانان باید به کارآفرینی در حوزه‌های مختلف فکر کنند

وی با بیان اینکه جوانان باید به کارآفرینی در حوزه‌های مختلف فکر کنند، افزود: نباید اجرای هر طرحی را گردن گرفت؛ چرا که طرح‌ها قبل از اجرا باید حتما امکان‌سنجی شوند. در غیر این صورت همه ما فقط می‌توانیم مصرف‌کننده محصولاتی باشیم که در سرزمین کفار تولید می‌شود.

محمدیان همچنین با تاکید بر اینکه باید به دنبال مولد کردن ایده‌های خود باشیم وگرنه زحمت‌های‌مان هدر می‌رود، خاطرنشان کرد: بر اساس پژوهش‌هایی که در سراسر دنیا صورت گرفته است، هر فرد چه شاغل و چه بیکار روزانه 4 تا 5 ساعت اوقات فراغت دارد. از این رو، همه ما به آن دسته از برنامه‌های تفریحی که مولد باشند نیازمندیم و در این راستا، حوزه ورزش و جوانان می‌تواند بهترین بازار به‌شمار آید.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه قشر جوان نباید از حوزه تجارت غافل شود، تصریح کرد: باید عمل‌گرا باشیم و آموخته‌های آکادمیک خود را به میدان بیاوریم. امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورهای توسعه یافته، اصلا تئوری‌پرداز نیستند و این در حالی است که مقام معظم رهبری در خصوص حوزه علوم انسانی ابراز نگرانی کرده‌اند.

اشکال جوانان از این شاخه به آن شاخه پریدن است

وی یادآور شد: اشکال جوانان ما، از این شاخه به آن شاخه پریدن است. در حالی که هر کدام از سمن‌ها باید دایره فعالیت محدودی برای خود تعریف کنند و این نکته را مدنظر قرار دهند که فعالیت سطحی و همزمان در چند طرح، اشتباه است. بدون تردید هر کدام از جوانان اگر در حیطه فعالیت خود عمیق و متخصص شوند بیشترین ضریب نفوذ در بازار را خواهند داشت.

بسیاری از بزه‌کاران اجتماعی شاغل هستند

محمدیان با اشاره به اینکه باید امکانات موجود در شهر خود را موشکافی کنیم، افزود: نمی‌توان به صورت قاطع گفت که کدام یک از آسیب‌های اجتماعی به خاطر بیکاری است؛ چرا که متاسفانه بسیاری از بزه‌کاران اجتماعی شاغل هستند.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این نشست گفت: سمن‌های استان زنجان به جد و صادقانه فعالیت می‌کنند.

احمد شیرودمیرزایی ادامه داد: اداره جوانان هیچ‌گونه دخل و تصرفی در فعالیت‌های خانه جوانان ندارد و ما فقط به خانه جوانان خدمات ارائه می‌دهیم. در حال حاضر نیز 63 سمن با مجوز از اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کنند و 20 پرونده نیز در دست اقدام و بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه