English

برانکو:

برای برد به میدان آمده بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش با وجود نگرانی که داشت برای برد به مصاف استقلال خوزستان آمده بود.

برای برد به میدان آمده بودیم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: احترام خاصی برای بازی امروز قائل بودیم چون بازی با استقلال خوزستان که رقیب سخت ما است مخصوصا در اهواز سخت بود. ما امروز بدون پنج بازیکن اصلی‌مان که چهار تای آنها ملی‌پوش بودند این بازی را انجام دادیم. البته این بازی در آستانه بازی با الهلال انجام شد و به هر حال بازیکنانم آن شکست سنگین برابر تیم عربستانی را هنوز فراموش نکرده‌اند. به همین خاطر امروز با احترام و نگرانی خاصی بازی را آغاز کردیم اما واقعا برای برد به میدان آمده بودیم.

برانکو ایوانکویچ

برانکو ادامه داد: تشکر ویژه از یار دوازده‌مان داریم، خودتان دیدید چقدر طرفدار آمده بود و حمایت‌مان کردند که این بیشتری شادی را به ما می‌دهد.

به هردو تیم برای این نمایش قشنگ تبریک می گویم

وی درباره روند بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما گلی را که نباید می‌خوردیم خوردیم که این موضوع آنها را امیدوار کرد اما به دنبال گل چهارم بودیم که متاسفانه منشا نتوانست پنالتی را گل کند. اگر این توپ گل می‌شد ادامه کار برای ما راحت‌تر می‌شد. نیمه دوم با عدم اطمینان شروع کردیم، شاید به نوعی یک ترس بود که آنها به بازی برگردند ولی خوشبختانه بازی را به صورت روتین تمام کردیم. به هر دو تیم برای این نمایش قشنگ تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی هفته آینده برابر الهلال اظهار کرد: یک بازی سخت در انتظارمان است. این یک افتخار بزرگ است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم اما متاسفانه بازی دور رفت را با نتیجه ۴ بر صفر باختیم ولی تا جایی که امید است تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. همانطور که دیدید امروز تا دقیقه ۳۰، سه گل زدیم یعنی این نشان می‌دهد که می‌توانیم به بازی برگردیم اما نیاز داریم که غایبان بازی رفت به این بازی برسند.

خوزستان فوتبال با پتانسیلی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره فوتبال خوزستان، اضافه کرد: خوزستان فوتبال با پتانسیلی دارد. زمانی که من در تیم ملی بودم پنج شش بازیکن هم از اینجا به تیم ملی دعوت می‌کردیم البته درباره پیروزی تیم نوجوانان برابر تیم ملی آلمان هم باید بگویم که یک موفقیت بزرگ به دست آمده است با این حال درباره فوتبال خوزستان نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم چرا که من در اینجا نیستم اما درباره مشکلات مالی باشگاه‌ها می‌توانم بگویم که اکثر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. مطمئن باشید عبدالله ویسی هم مربی کاربلد و با دانشی است که می‌تواند تیم استقلال خوزستان را به یک ثبات برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی