English

ادوکات:

نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود برسیم

دیک ادوکات سرمربی تیم ملی هلند بعد از ناکامی در راه رسیدن به جام جهانی گفت: شب غم انگیزی برای فوتبال هلند است و نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود برسیم.

نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود برسیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلگراف، سوئد باوجود شکست ۲ بر صفر برابر هلند توانست به عنوان تیم دوم صعود کند و هلند از صعود به جام جهانی بازماند. بعد از پایان این دیدار آرین روبن از تیم ملی فوتبال هلند خداحافظی کرد.

دیک ادوکات سرمربی تیم ملی هلند

دیک ادوکات سرمربی تیم ملی هلند بعد از ناکامی در راه رسیدن به جام جهانی گفت: شب غم انگیزی برای فوتبال هلند است و نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود برسیم. از قبل هم می‌دانستیم که زدن هفت گل به سوئد واقع بینانه نیست. متاسفانه در طول بازی‌هایی که در این رقابت‌ها داشتیم نتایج بدی گرفتیم و از صدر جدول دور شدیم. علاوه بر آن شکست فرانسه برابر سوئد و برتری ۸ بر صفر سوئد برابر لوگزامبورگ نتایجی بودند که اصلا انتظار آن را نداشتیم و همین باعث شد که از رسیدن به جام جهانی باز بمانیم.

روبن یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده، هست و خواهد بود

ادوکات در پایان درباره آرین روبن گفت: روبن یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده، هست و خواهد بود. قطعا نبود او را در تیم ملی احساس خواهیم کرد ولی به تصمیمی که او برای خود گرفته است احترام می‌گذاریم. روبن زحمات زیادی برای فوتبال هلند کشید و متاسفم که او در این شب تلخ تیم را ترک می‌کند. از الان باید به فکر بازگشت هلند باشیم. مهم نیست من باشم یا نباشم. مهم این است که هلند بتواند در رقابت‌های یورو بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه