سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

گل‌محمدی:

تراکتورسازی حداقل هشت جای خالی دارد

سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم ما دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بوده و کاملا طبیعی است که در نیم فصل باید به دنبال جذب بازیکن جدید باشیم. تراکتورسازی حداقل هشت جای خالی دارد.

گل محمدی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل محمدی با اشاره به برخی اخبار و حواشی که پیرامون مذاکرات تراکتورسازی با برخی از بازیکنان برای نقل و انتقالات نیم فصل مطرح شده گفت: حقیقت این است که ما با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم و از کسی نخواسته‌ایم خودش را سرباز کند تا به تراکتور بیاید اما بازیکنان زیادی هستند که تمایل دارند در نیم فصل به جمع ما اضافه شوند و پیغام‌های متعددی برای ما ارسال کرده‌اند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: تیم ما دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بوده و کاملا طبیعی است که در نیم فصل باید به دنبال جذب بازیکن جدید باشیم. تراکتورسازی حداقل هشت جای خالی دارد که می‌توانیم به همین تعداد بازیکن بزرگسال جذب کنیم و از تمام حقوق قانونی خودمان از جمله بازیکن سرباز، بازیکن آزاد و بازیکن خارجی استفاده مطلوب داشته باشیم. با این وجود تا امروز از هیچ بازیکنی چنین درخواستی نداشته‌ایم و اگر هم بازیکنی در نیم فصل به جمع ما اضافه شود قطعا با میل و خواسته خودش تراکتورسازی را انتخاب خواهد کرد. از سوی دیگر در سال‌های گذشته هم تراکتورسازی بازیکنان سربازی را به خدمت گرفته که هنوز هم در تیم ما حضور دارند. طبیعتا هر تیم نظامی قادر است بازیکن سرباز به خدمت بگیرد و این مساله عجیبی نیست.

یحیی گل محمدی جذب بازیکن جدید

بازیکنان زیادی پیغام دادند که به تراکتورسازی بیایند

گل محمدی همچنین گفت: بسیاری از بازیکنان پیغام‌هایی برای من ارسال کرده‌اند و برای حضور در تراکتورسازی در نیم فصل ابراز تمایل کردند. حتی بعضی از بازیکنان به دلیل موانع قانونی در نیم فصل دوم نمی‌توانند برای تیمشان به میدان بروند و قطعا باید سرباز شوند. طبیعی است که چنین بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم مطرح و محبوبی مثل تراکتورسازی را بپوشد و حتی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند. از سوی دیگر طبیعی است که ما هم نمی‌توانیم همه این درخواست‌ها را قبول کنیم اما با دقت، شرایط گزینه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در نهایت با توجه به نیاز تیم برای تقویت در نیم فصل بازیکنان مورد نظر را جذب می‌کنیم.

پیشنهاد مالی سنگین و ارقام نجومی در کار نیست

سرمربی تراکتورسازی در پایان اظهار کرد: ما قطعا بازیکنان جدیدی را در نیم فصل به خدمت خواهیم گرفت تا نقاط ضعف را پوشش دهیم و قطعا بعضی از این بازیکنان سرباز خواهند بود اما بدون تردید هیچ بازیکنی را هوایی نمی‌کنیم و از کسی درخواست نخواهیم کرد که خودش را سرباز کند تا به تراکتور بیاید. هر بازیکنی در نیم فصل پیراهن تراکتورسازی را بپوشد قطعا با تمایل کامل و تصمیم قطعی خودش این کار را کرده چرا که هیچ پیشنهاد مالی سنگین و ارقام نجومی در کار نیست. ما بر اساس نیاز و با دقت و بررسی بازیکن مورد نیاز خودمان را انتخاب می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که با تیمی قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه