English

ادرسون:

بازی‌ها در آمریکای جنوبی بسیار حساس است

دروازه‌بان تیم ملی برزیل گفت: برای من اصلا فرقی نمی‌کند که مسی به جام جهانی برسد یا نه. می‌دانیم که بازی‌ها در آمریکای جنوبی بسیار حساس است و چند تیم شانس صعود دارند.

بازی‌ها در آمریکای جنوبی بسیار حساس است

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی به اوج هیجان خود رسیده و این هفته سرنوشت خود را خواهد شناخت. چند تیم در پی صعود هستند اما برزیل صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است و حالا در بازی آخر باید برابر شیلی به میدان برود که یکی از شانس‌های صعود است.

ادرسون دروازه‌بان تیم ملی برزیل در پاسخ به این سوال که احتمال تبانی در این بازی وجود دارد تا لیونل مسی و آرژانتین به جام جهانی راه نیابند؟ گفت: برای من اصلا فرقی نمی‌کند که مسی به جام جهانی برسد یا نه. ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم. می‌دانیم که بازی‌ها در آمریکای جنوبی بسیار حساس است و چند تیم شانس صعود دارند ولی اصلا برای من فرقی نمی‌کند که بقیه چه شرایطی دارند. ما برزیل هستیم و در هر بازی برای برد به میدان خواهیم رفت.

ادریسون

رقابت برزیل و آرژانتین که بعضا با دشمنی بین هواداران دو کشور همراه می‌شود باعث نگرانی اهالی فوتبال در آرژانتین شده است، هر چند توستائو ستاره سابق تیم ملی برزیل هم احتمال تبانی در این بازی را رد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه