English

هری کین:

در هر بازی از خودم انتظار دارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم

هری کین درباره شرایط خود در تیم ملی انگلیس گفت: در شرایط خیلی خوبی قرار دارم و در هر بازی از خودم انتظار دارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.

در هر بازی از خودم انتظار دارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، هری کین این روزها گلزن اول تیم ملی انگلیس و تاتنهام است و توانسته گل‌های زیادی برای تیم‌هایش به ثمر برساند. کین در بازی تیم ملی کشورش برابر اسلونی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و توانست در دقیقه ۹۴ گل ارزشمندی برای تیمش به ثمر برساند که انگلیس را به جام جهانی رساند.

هری کین درباره شرایط خود در تیم ملی انگلیس گفت: در شرایط خیلی خوبی قرار دارم و هر بازی از خودم انتظار دارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. در ماه سپتامبر عملکرد بسیار خوبی داشتم و امیدوارم در ماه اکتبر بهتر از این شوم. ماه پرفشاری در انتظار ما است و بازی‌های زیادی در پیش داریم و من امیدوارم در تمام این دیدارها عملکرد خوبی از خود نشان دهم. من کاری به رسانه ها و گفته های بقیه بازیکنان ندارم و تنها به این فکر می کنم که آنچه را که در توانایی ام است نشان دهم.

هری کین امیدوار است با وجود صعود تیم ملی انگلیس به جام جهانی در بازی تشریفاتی برابر لیتوانی نیز به میدان برود و بتواند با شرایط خوبی انتخابی جام جهانی در قاره سبز را به پایان ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه