English

اریک بایی:

در تیم ما رقابت خوبی وجود دارد

اریک بایی درباره شرایط خود در منچستریونایتد گفت‌: در تیم ما رقابت خوبی وجود دارد و روحیه مثبتی هم ایجاد شده است.

در تیم ما رقابت خوبی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرو، اریک بایی، مدافع ساحل عاجی که در منچستریونایتد عملکرد بسیار خوبی داشته این روزها همراه تیم‌ ‌ملی کشورش در انتخابی جام جهانی به سر می‌برد. رقابت‌ حساس ساحل عاج با مراکش برای صعود به جام جهانی به هفته‌های آخر کشیده شده و در این بین خیلی‌ها امیدوارند که ساحل عاج با بازیکنان خوبی از جمله بایی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کنند.

اریک بایی درباره شرایط خود در منچستریونایتد گفت‌: به نظرم هر بازیکنی که در ترکیب قرار گیرد باید از این فرصت استفاده کند. در تیم ما رقابت خوبی وجود دارد و روحیه مثبتی هم ایجاد شده است. این که یک تیم به ۱۱ بازیکن وابسته نباشد خیلی خوب است و برای مربی هم خیلی خوب است که در هر بازی هر بازیکنی را که می‌خواهد به زمین بفرستد. من در منچستریونایتد با فیل جونز رابطه بسیار خوبی دارم و با او راحت هستم. همچنین با دیگر مدافعان نظیر اسمالینگ و لیندلوف نیز کار  کرده‌ام و مشکلی ندارم که در بازی‌های مختلف با بازیکنان دیگر به میدان بروم.

منچستریونایتد در این فصل تنها دو بار دروازه‌ خود را در لیگ برتر باز شده دیده است و در کنار منچسترسیتی بهترین خط دفاع لیگ را دارد.

مدافع ساحل عاجی درباره این موضوع گفت‌: این موضوعی است که همه باید به آن افتخار کنند. فقط مربوط به من نمی‌شود. من امیدوارم این آمار خود در پایان منجر به این شود که ما به قهرمانی در لیگ برتر برسیم.

منچستریونایتد باید شنبه هفته‌ آینده ساعت ۱۵ به وقت ایران در داربی حساس فوتبال جزیره در خانه لیورپول به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی