English

جلال حسینی:

تلاش کادر فنی و کی‌روش این است که به آمادگی لازم برسیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش کادر فنی و کی‌روش این است که به آمادگی لازم برسیم. هر بازی دوستانه‌ای به ما کمک می‌کند.

تلاش کادر فنی و کی‌روش این است که به آمادگی لازم برسیم

به گزارش خبرگزاری موج، جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی توگو گفت: خدا را شکر شرایطی فراهم شد که اردوی خوب و بازی دوستانه داشته باشیم. در جام جهانی گذشته با سه تیم از سه قاره مختلف بازی کردیم. الان تغییرات زیادی در تیم ملی به وجود آمده و بازیکنان جوان زیادی داریم. بازی کردن با تیم‌های آفریقایی، اروپایی و آمریکایی از نظر فنی و کسب تجربه به ما کمک می‌کند. تلاش کادر فنی و کی‌روش این است که به آمادگی لازم برسیم. هر بازی دوستانه‌ای به ما کمک می‌کند. خدا را شکر در کنار یک اردوی خوب می‌توانیم دو بازی دوستانه برگزار و به اهداف بزرگ خودمان فکر کنیم.

او درباره مصدومیت خود گفت: من می‌خواستم بحثی را تکذیب کنم. چند سال است که فوتبال بازی می‌کنم. فکر و ذکرم بازی فوتبال است اما حرف‌هایی که زده می‌شود شراط را سخت می‌کند. من سه، چهار سال است که تست دوپینگ نداده‌ام. طوری بزرگ شدم که احساساتم را بیان نکنم تا کسی ناراحت نشود. به عنوان یک فوتبالیست و کاپیتان خواهشم این است که فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و همه مسئولانی که می‌توانند یک بار برای همیشه با این مسائل مقابله کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال این بحث را جدی بگیرد. اگر این کار را نکند این بحث ادامه خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از آن مصدومیت هر روز در کنار کادر فنی تیم ملی کار کردم و از نظر بدنی و پزشکی در شرایطی هستم که به کارهای گروهی اضافه شدم و می‌توانم بهتر از گذشته بازی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی