English

نتایج مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در آرژانتین

مسابقات جهانی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران و در رده سنی نوجوانان در آرژانتین در حال برگزاری است، در پایان مرحله مقدماتی تنها دوکماندار به مرحله حذفی راه یافتند.

نتایج مسابقات جهانی تیراندازی با کمان  در آرژانتین

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات جهانی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران و در رده سنی نوجوانان در آرژانتین در حال برگزاری است، در پایان مرحله مقدماتی ریکرو، فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر صفر کمانداری از کشور بولیوی را شکست داد، سوگند رحمانی  5 بر 5 با ورزشکار روسیه مساوی کرد و در تیر طلایی رقابت را واگذار کرد، امید رضا صفایی پور با نتیجه صفر بر 6 مغلوب کمانداری از مولداوی شد و رضا شبانی با نتیجه 5 بر 5 با تایلند مساوی کرد و در تیر طلایی موفق به شکست این کماندار شد.

به این ترتیب تنها رضا شبانی و فاطمه بهرامن توانستند به مرحله یک بیست و چهارم صعود کنند و در این مرحله برابر کمانداران از بلژیک و آذربایجان به میدان خواهند رفت.

همچنین در کامپوند پسران، دانیال حیدرزاده در مرحله مقدماتی بیست و دوم شد، وی برابر کمانداری از نروژ به میدان خواهد رفت. آرمین پاکزاد نیز بیست و هفتم شد و امیرمحمد قربان‌زاده در رده سی و هشتم قرار گرفت. این 2 ملی‌پوش در مرحله بعد به مصاف هم خواهند رفت.

در کامپوند دختران نیز بهاره رضایی با قرار گرفتن در رده بیست و پنجم مرحله مقدماتی در دور اول مرحله حذفی استراحت خواهند داشت و سپس در دور دوم به مصاف کمانداری از انگلیس می‌رود. سوگند حداد نیز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی کامپوند نوجوانان بیست و ششم شد. وی در مرحله نخست استراحت دارد و در دور دوم باید برابر کمانداری از آمریکا به میدان برود.

گیسا بایبردی نیز دیگر نماینده ایران در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در رده دهم قرار گرفت، وی دور اول مرحله حذفی استراحت دارد اما در دور دوم به مصاف کماندار روسیه می‌رود.

در ادامه این رقابت‌ها و در بخش میکس ریکرو؛  تیم ایران با ترکیب بهرامن و شبانی در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و در مرحله حذفی باید به مصاف ژاپن برود.

در میکس کامپوند نیز تیم ایران با ترکیب گیسا بایبردی و حیدرزاده در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی هشتم شدند و در دور اول مرحله حذفی باید برابر استونی به میدان بروند.

در کامپوند تیمی پسران نیز تیم ایران در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی نهم شد و در اولین مرحله حذفی به مصاف تیم دانمارک به میدان خواهد رفت.

در بخش کامپوند تیمی دختران نیز تیم ایران در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی ششم شد و پس از استراحت در دور اول مرحله حذفی در دور دوم (مرحله یک چهارم) برابر مکزیک به میدان می‌روند.

در این مسابقات سهمیه المپیک نوجوانان برای بازی‌های 2018 نیز توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه