English

داورزنی:

بی‌ارزش نگاری بازی‌های داخل سالن جفا به ورزش ایران آسیاست

معاون وزیر ورزش و جوانان حضور گسترده ۶۴ کشور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه را حاکی از اهمیت این رویداد عنوان کرد و گفت: شرکت نکردن و بی‌ارزش نگاری این مسابقات، جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا است.

بی‌ارزش نگاری بازی‌های داخل سالن جفا به ورزش ایران آسیاست

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا داورزنی افزود: پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه با حضور بیش از ۶ هزار ورزشکار دختر و پسر از ۶۴۵ کشور آسیایی و برای نخستین‌بار تیم‌هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش با بیان این که این بازی‌ها جزو رقابت‌های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می‌شود، اظهار کرد: شرکت گسترده ۶۴ کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.

داورزنی ادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازی‌ها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برای جوانان ورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه‌های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشد ورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارت ورزش و جوانان را ممکن می‌کند.

او خاطرنشان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته‌هایی که نه در بازی‌های آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تا ورزشکاران آن‌ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت‌های ورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنی حضور خوب بانوان ایرانی در این رقابت‌ها را ستایش کرد و اظهار کرد: برای اولین‌بار در این دوره از بازی‌ها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که به‌طور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برای ورزش بانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری این رقابت‌ها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف هستیم و شرکت نکردن و بی‌ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه