English

به منظور حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷،

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو/ خدابخشی به اردوی تیم ملی ملحق شد

برای حضور در سومین مرحله مسابقات گرندپری ۲۰۱۷، تمرینات تیم‌ ‌ملی تکواندو ایران از صبح امروز (دوشنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود که مهدی خدابخشی تکواندوکار کشورمان نیز پس از صحبت با بی باک و رفع کدورت به این اردو ملحق شد.

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو/ خدابخشی به اردوی تیم ملی ملحق شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان از ۲۸ مهر ماه به مدت سه روز در "لندن" برگزار خواهد شد که اردوی نمایندگان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها از صبح امروز(دوشنبه) در فدراسیون تکواندو آغاز می شود.

بر همین اساس شب گذشته (یکشنبه) در مراسم شام غریبان سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش که در کنار مزار شهید گمنام فدراسیون تکواندو برگزار شد، با پیگیری مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو، مهدی بی باک سرمربی تیم‌ ‌ملی  و مهدی خدابخشی با یکدیگر صحبت و پس از رفع کدورت های پیش آمده این هوگوپوش نیز جواز حضور در اردوی آماده سازی را کسب کرد.

آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو کشورمان در خصوص حضور بهنام اسبقی گفت: بهنام به دلیل مسافرت امکان حضور در این جلسه را نداشت اما او نیز در روزهای آینده با برگزاری جلسه ای با سرمربی تیم ملی، به اردو ملحق می شود.

آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، عرفان ناظمی، مسعود حجی‌زواره، سعید رجبی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی، فرشاد قیاسی و احمد محمدی نفراتی هستند که از امروز تمرینات آماده سازی خود را آغاز می‌کنند.

هدایت این تیم بر عهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه