English

امامی به مدال طلا رسید

یونس امامی به مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کرکین در روسیه رسید.

امامی به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری موج، یونس امامی به مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کرکین در روسیه رسید.

در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه، ۳ نماینده ایران به روی تشک رفتند که در پایان یونس امامی صاحب مدال طلا شد.

 تیم ایران با سه نماینده در وزن ۶۵ کیلوگرم شرکت کرده بود که یونس امامی به مدال طلا رسید، مهران نصیری پنجم شد و مرتضی قیاسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

 در وزن ۶۵ کیلو یونس امامی در دور اول ۹-۳ کی یونیزاوا از ژاپن را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۶-۴ از سد تومور اوچیر تولگا از مغولستان گذشت و در دور سوم رمضان ایبودوف ازبکستانی را با نتیجه ۱۱-۸ شکست داد و سرگروه شد. امامی برای رسیدن به فینال در یک کشتی نزدیک موراد نوخکادیف از روسیه را ۶-۵ مغلوب کرد و فینالیست شد. وی در دیدار فینال به مصاف دولوستان بولاتوف از روسیه رفت و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

 مهران نصیری در دور اول ۴-۰ سوهایون پارک کره‌ای را مغلوب کرد و در دور دوم با اقتدار ایوان افریموف روس را ۹-۱ شکست داد. وی در دور سوم ویکتور استپانوف از روسیه را ۵-۴ مغلوب کرد و سرگروه شد. نصیری در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک ۴-۳ مقابل دولوستان بولاتوف از کشور میزبان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت اما در این دیدار نیز با نتیجه ۵ بر یک مغلوب داشا شارساتتپانوف از روسیه شد و به عنوان پنجم رسید.

 مرتضی قیاسی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور اول رومن دوسکوف از رومانی را با نتیجه ۱۱-۱ برد و در دور دوم سیاتبک اوکاسوف از قزاقستان را با نتیجه ۱۱-۸ شکست داد.  قیاسی در دور سوم با نتیجه ۱۰- صفر مقابل مراد نخکادیف روس شکست خورد و با توجه به شکست حریف روس در مرحله نیمه نهایی مقابل یونس امامی دیگر نماینده کشورمان، قیاسی از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه