English

کلهر با گلایه از شکست عجیب پرسپولیس گفت:

خط دفاع ضعیف پرسپولیس عامل شکست این تیم بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط دفاع ضعیف و عملکرد غیرقابل قبول بیرانوند باعث شد که پرسپولیس یک شکست سنگین را متحمل شود.

خط دفاع ضعیف پرسپولیس عامل شکست این تیم بود
به گزارش خبرگزاری موج، محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست برابر الهلال گفت: باخت پرسپولیس مقابل الهلال به نقاط ضعف این تیم به بازی با پیکان و سپاهان بر می گردد. خط دفاع هماهنگی لازم را نداشت و فاصله بین خطوط دفاعی و هافبک بسیار زیاد بود. پرسپولیس در دو بازی قبل خود مقابل پیکان و سپاهان هم اینچنین بازی کرد و پنج امتیاز حساس را از دست داد.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مقابل الهلال ناهماهنگ و بی برنامه بودند اگرچه در 10 دقیقه ابتدایی شروع خوبی داشتند اما رفته رفته اشتباهاتشان زیاد شد و حتی در مقابل تیم 10 نفره الهلال هم دو گل دریافت کردند و یک شکست سنگین را پذیرفتند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید چنین نتیجه ای رقم بخورد؟ گفت: باور نتیجه سخت است. اما با بازی ای که پرسپولیس ها از خود به نمایش گذاشتند شکست حتمی بود. آنها حتی نتوانستند در طول 90 دقیقه مالکیت توپ را داشته باشند و آنقدر ضعیف بودند که هیچ جای دفاعی از خود به جای نگذاشتند.
 
کلهر در خصوص عملکرد بیرانوند اظهار داشت: وقتی یک تیم ضعیف است حتی اگر یک بازیکن هم خوب باشد نشان نخواهد داد. البته بیرانوند هم اشتباهات زیادی داشت و روی دو گل مقصر اصلی بود اما در نیمه اول دو بار هم دروازه پرسپولیس را نجات داد اما در مجموع خط دفاع ضعیف و عملکرد غیرقابل قبول بیرانوند باعث شد که یک شکست سنگین را پرسپولیس متحمل شود.
 
پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقش سرمربی در این بازی تأکید کرد: کی روش در تیم ملی الگوی خوبی برای همه مربیان است. هر بازیکنی که عملکرد خوبی ندارد کنار گذاشته می شود اما متأسفانه در پرسپولیس فستیوال اشتباهات وجود داشت و کسی هم پاسخگو نیست. به عنوان نمونه چرا هیچ وقت به جای بیرانوند دروازه بان دوم درون دروازه قرار نمی گیرد و او مطمئن است که چه بد باشد چه خوب، دروازه بان همیشگی پرسپولیس خواهد بود.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود طارمی در این دیدار تأثیرگذار بوده است یا خیر؟ گفت: الهلال آنقدر خوب و پرسپولیس آنقدر بد بود که فکر می کنم اگر طارمی هم در زمین بود در باخت پرسپولیس تغییری به وجود نمی آمد. زیرا این تیم در همه خطوط دچار ضعف بود و بودن یا نبودن یک بازیکن، تأثیرگذار نخواهد بود.
 
کلهر در پایان خاطر نشان کرد: صعود پرسپولیس به دور بعد بسیار دشوار و به نوعی غیرقابل باور است اما فوتبال همیشه شرایط خاص خودش را دارد و باید امیدوار بود که این تیم بتواند در بازی بازگشت به دور بعد صعود کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه