English

بازتاب شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در رسانه‌های عربی

پیروزی مقتدرانه تیم فوتبال الهلال برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت.

بازتاب شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در رسانه‌های عربی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، الهلال عربستان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خیره کننده ظاهر شد و توانست با چهار گل پرسپولیس را در هم بکوبد و کار سرخ پوشان ایرانی را در همین دیدار نخست تمام کند.

پیروزی الهلال برابر تیم فوتبال پرسپولیس بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت و آنها از این پیروزی که تیم آبی پوش به دست آوردند غرق در شادی هستند.

العرب الیوم: " چهار موشک الهلالی بر سر ایرانی‌ها فرود آمد"

الهلال نمایشی خیره کننده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشت و توانست نماینده ایران را با چهار گل در هم بکوبد تا شادی عربستانی‌ها بعد از صعود به جام جهانی هم چنان ادامه‌ داشته باشد. الهلال با این پیروزی که به دست آورد تا حدود بسیار زیادی فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد. الهلال با وجود این که در این دیدار 10 نفره شد اما باز هم تیم برتر میدان بود و توانست با شایستگی به پیروزی برسد.

اخبارنا: "ای ایرانی کجا هستی؟"

این سایت عربستانی نوشت: الهلال در شبی که عمر خربین هت تریک کرد توانست پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با چهار گل در هم بکوبد تا صعود این تیم به فینال تا حدود زیادی نهایی شود.

الرایة: "خربین الهلال را به فینال نزدیک کرد"

الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با درخشش مهاجم سوریه‌ای خود توانست تیم فوتبال پرسپولیس را با چهار گل از پیش رو بردارد تا شانس این تیم برای صعود به فینال بسیار زیاد باشد.

خربین، ستاره این دیدار بود و توانست سه گل به ثمر رساند.

الریاضیه: "توفان الهلال دروازه ایرانی‌ها را با چهار گل فرو ریخت"

" شبی به رنگ آبی؛ ستاره‌های الهلال سمفونی شادی با نغمه‌های آسیایی سرودند. آنها درست به نوآوری زدند و به درخشش خود ادامه‌ دادند. بازیکنان الهلال حریف را غرق کردند و به سلطه شان ادامه‌ دادند. آنها در کشور برادر عرض اندام کردند و خودی نشان دادند.

الهلال در نیمه نهایی با چهار گل نسخه تیم ایرانی را در هم پیچید. در گل نخست خربین با ادواردو در حال شادی کردن است. در گل دوم چهره رئیس باشگاه الهلال خوشحال و بشاش است. در گل سوم سالم الدوسری و یاسر الشهرانی خوشحالی می‌کنند، اما  گل چهارم درد و اندوه سنگربان پرسپولیس را نشان می‌دهد.

الشرق الاوسط: "الهلال با چهار گل پرسپولیس را در هم کوبید"

الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمایشی خیره کننده از خود نشان داد و توانست با چهار گل نماینده ایران را در هم کوبد تا صعود خود به فینال لیگ قهرمانان را تا حدود زیادی نهایی کند. خربین شب باشکوهی را پشت سر گذاشت و ستاره تیم فوتبال الهلال در  این دیدار بود.

ارم نیوز: "الهلال پرسپولیس را را با چهار گل در هم کوبید"

این روزنامه اماراتی هم بعد از پیروزی الهلال برابر تیم فوتبال پرسپولیس نوشت: الهلال شب باشکوهی را رقم زد و توانست برابر نماینده ایران با چهار گل به پیروزی برسد تا به احتمال خیلی زیاد یکی از فینالیست ها باشد.

الریاض: " داور و حریف را با چهار گل شکست داد؛ این الهلال چقدر زیباست"

این روزنامه عربستانی بعد از بازی نوشت: الهلال از ورزشگاه بن زاید با یک نتیجه قاطع و مطمئن به خانه برگشت. آنها توانستند با چهار گل نماینده ایران را در هم بکوبند. با وجود این که یک بازیکن کمتر داشتیم، با وجود این که داور کره ای بسیار سخت گیرانه عمل کرد، با وجود این که یک پنالتی‌ آشکار برای ما گرفته نشد، با وجود این که چندین فرصت گلزنی را از دست دادیم و ادواردو آماده نبود اما باز هم پیروزی پر گل را به دست آوردیم. این چهار گل برای آرامش ما کافی است هر چند نمی توانیم  بگویم که همه چیز تمام شده است، چرا که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی