English

رئیس فدراسیون فوتبال در کارگروه ورزش موتلفه اسلامی:

اظهار نظر تاج در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه؛ این امر اولویت جامعه و بانوان نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال بابیان اینکه ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست، گفت: ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

اظهار نظر تاج در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه؛ این امر اولویت جامعه و بانوان نیست!

به گزارش خبرگزاری موج، «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال عصر دیروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی که هر هفته با حضور جمعی از فعالان و صاحب‌نظران ورزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کرد.

در ابتدای این نشست محمدرضا یزدانی خرم رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و برخی دیگر از اعضا در خصوص لزوم جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها، حضور بانوان در استادیوم‌ها، ضرورت تدارک تیم ملی برای مسابقات جهانی، بدهی باشگاه‌های فوتبال، موضوع بلیط فروشی و حق پخش تلویزیونی نکات و مواردی را بیان کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در رابطه با موارد مطرح‌شده و دیگر موضوعات حال حاضر فوتبال خاطرنشان کرد: خوشحالیم از اینکه به تبعیت از جوان‌گرایی و سازندگی دوران آقای یزدانی خرم در والیبال، این امر را در فوتبال پیگیری و به موفقیت دست پیدا کردیم.

وی همچنین با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها تأکید کرد: معتقدم باید بیش‌ازپیش در این رابطه کارکنیم تا مشکلات ورزشگاه‌ها به حداقل برسد.

تاج در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم‌ها، گفت: همان‌طور که قبلاً نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با حق پخش تلویزیونی نیز تأکید کرد: رعایت مواد قانونی مرتبط در قانون برنامه ششم توسعه که مجلس تصویب کرده به نفع همه طرفین است.

وی با اشاره به برخی بی‌مهری‌ها نسبت به فوتبال، اظهار کرد: برخلاف آنچه وانمود می‌شود نسبت به فوتبال بی‌مهری‌های زیادی می‌کنند.

تاج تصریح کرد: فوتبال ایران علی‌رغم مشکلات و کم‌وکاستی‌های موجود توانسته جایگاه نخست آسیا را به خود اختصاص دهد و چنانچه حمایت‌های لازم از فدراسیون صورت گیرد ما همچنان در صدر آسیا قرار خواهیم داشت. هرچند کشورهای دیگر همانند چین برنامه‌های بلندمدتی برای رسیدن به جایگاه قهرمانی قاره‌ای و حتی موقعیت در عرصه جهانی طراحی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ساختار چیه ؟؟؟حرف مفت نزن؟؟؟اقا عربستان هم اغلام کرد زنان میتونند بروند ورزشگاه بعد ما یه مشت ... مثل تو در راس ورزشند

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه