English

کی‌روش: افتخار بزرگی است که با کره‌جنوبی بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان رویارویی با کره‌جنوبی را افتخاری بزرگ دانست و از آنها به عنوان تیم بزرگ آسیایی یاد کرد.

کی‌روش: افتخار بزرگی است که با کره‌جنوبی بازی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، لغو تمرین تاکتیکی تیم ملی ایران باعث شد خبرنگاران کره‌ای به سوی هتل محل اقامت ملی‌پوشان در شهر پاژو بروند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شروع مصاحبه خود با خبرنگاران رسانه‌های کره‌جنوبی گفت: این افتخار بزرگی است که دوباره با کره‌جنوبی بازی می‌کنیم. کره‌جنوبی تیمی است که بارها به جام‌جهانی صعود کرد و این بازی فرصت آموزشی برای ما خواهد بود. اینجا مردمان خوب و بازیکنان مستعدی وجود دارند.

وی اظهار داشت: از خبرنگاران تشکر می‌کنم و سپاسگزار بازیکنان ایران به خاطر احترام‌شان هستم. همیشه از حضور شما در محل تمرینات هم قدردانی می‌کنم. روز گذشته مصاحبه‌ای با رسانه‌های کره‌جنوبی داشتم و اعلام کردم که تمرینات حرفه‌ای را در این کشور انجام می‌دهیم. من آدم صادقی هستم. کره‌جنوبی و ایران تولد دوباره نماینده آسیا است که برای فوتبال این قاره نیز خوب خواهد بود.

سرمربی پرتغالی تیم ملی یادآور شد: تیم‌های بیشتری در آسیا باید با هم رقابت کنند و این همان چیزی است که هواداران فوتبال می‌خواهند.  سرمربیان و بازیکنان فوتبال قادر هستند تا به فوتبال آسیا کمک کنند در صورتی که در کنار هم رشد کنند. اگر تماشاگران بیشتری به ورزشگاه سئول حتی بیشتر از 60 هزار نفر برای بازی کره‌جنوبی و ایران بیایند بهتر است.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران ساعت 16:30 پنجشنبه هفته جاری به‌وقت کشورمان در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران 20 امتیازی به‌عنوان صدرنشین گروه پیش از این صعود خود را قطعی کرده و کره‌جنوبی با 13 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه