English

قدوس: با آزمون، حقیقی و دژاگه دوست شده‌ام

بازیکن دو تابعیتی جدید تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای درباره حضور در اردوی تیم ملی و صمیمیت در آن به صحبت پرداخت.

قدوس: با آزمون، حقیقی و دژاگه دوست شده‌ام

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت سوئدی زبان svenska، سامان قدوس بازیکن دو ملیتی و جدید تیم ملی ایران از سوی کارلوس کی‌روش برای دو بازی با کره جنوبی و سوریه به تیم ملی ایران دعوت شده است. قدوس روز دوشنبه راهی سئول شد تا تیم ملی را همراهی کند.

این بازیکن که در عضویت تیم اوسترساند است، در گفت و گویی درباره بازی برای تیم ملی ایران و انتخاب ایران به جای سوئد سخن گفته است.

سامان قدوس درباره آینده باشگاهی فوتبال خود گفت: قبل از بازی در لیگ اروپا پیشنهادهایی به دست من رسیده بود که زیاد بودند. ولی این موضوعی است که مدیر برنامه های من به آن می پردازد و من تمایلی به صحبت درباره آن ندارم. من دوست دارم در سوئد بمانم و در اوسترساند بمانم. با این حال اگر پیشنهادی فوق العاده به دستم برسد، ممکن است تصمیم دیگری بگیرم.

وی گفت: خوشحالم که در این مدت توانستم با حمایت مربیان خودم رشد کنم و به تیم ملی هم برسم. من مربیان مختلفی داشتم که در تیم های مختلف با آنها بازی کردم و الان خیلی خوشحالم که به این جایگاه رسیده‌ام و در تیم ملی بازی می‌کنم. اکنون که به تیم ملی رسیده‌ام تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم برای تیم ملی مفید باشم.

او درباره آشنایی با کارلوس کی روش و حضور در تیم ملی ایران گفت: من و کارلوس کی‌روش اخیرا خیلی در ارتباط بودیم، ولی ارتباط ما حضوری نبوده است. ما از طریق SMS با هم در ارتباط بودیم و دستیارش به سوئد آمد و با او ملاقات داشتم. در کل باید بگویم که تلاش زیادی کردیم تا مشکلات موجود بر سر ورود به تیم ملی ایران را حل کنیم و بتوانم در تیم ملی بازی کنم. او از من خواست تا به سئول بروم و با بازیکنان تیم ملی ایران آشنا شوم و این جو خیلی خوبی است که من دوست دارم آن را تجربه کنم.

قدوس ادامه داد: چیزهای خوب زیادی از ایران شنیدم و می‌دانم که ورزشگاه بزرگ آزادی چه شرایطی دارد. فقط می‌توانم بگویم که آزادی فوق‌العاده است. بی‌نهایت خوشحالم که برای تیم ملی ایران انتخاب شدم و می‌دانم که این مسئولیت سخت و بزرگی است که در اختیار من قرار گرفته است. جو خیلی خوبی در تیم ملی ایران است و من همین الان با سردار آزمون، علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی که در سوئد بازی می‌کند و اشکان دژاگه دوست شده‌ام.

بازیکن جدید تیم ملی ایران در پایان گفت: از کارلوس کی روش تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم در تیم ملی ایران بازی کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تیم مفید باشم. می دانم رقابت سختی در تیم ملی ایران است و بازیکنان خوب زیادی در تیم هستند و باید از فرصت به دست آمده استفاده کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه