English

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان - فرانسه

یزدانی و محبی در یک چهارم نهایی/شکست اطری و احسان‌پور

مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان آغاز شد.

یزدانی و محبی در یک چهارم نهایی/شکست اطری و احسان‌پور

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، از صبح امروز در پاریس فرانسه آغاز شده و تیم کشورمان در 2 وزن با شکست مواجه شده است. اطری و احسان‌پور با شکست برابر حریفان خود در کشتی دوم در انتظار حضور حریفان خود در فینال هستند تا بتوانند به گروه شانس مجدد بازگردند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم:

رضا اطری در دور اول به مصاف زهیر ال‌اوراکی از فرانسه رفت و با نتیجه 6 بر یک مقابل این کشتی گیر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با توماس گیلمن از آمریکا کشتی گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. در این وزن 29 نفر به روی باسکول رفته‌اند. در گروه اطری، هاک جین جونگ، قهرمان بازی‌های آسیایی از کره شمالی حضور دارد.

وزن 61 کیلوگرم:

در این وزن 31 نفر وزن‌کشی کرده‌اند که در این بین بهنام احسان‌پور در دور اول با هان سونگ کیم از کره شمالی روبه‌رو شد و با نتیجه 5 بر 3 مقابل این حریف به برتری رسید. وی در دور دوم با رودریگوئز از کوبا کشتی گرفت و با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد.

وزن 86 کیلوگرم:

حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و با نتیجه 12 بر 2 و در کمتر از 4 دقیقه به پیروزی رسید. وی در دور سوم با پیتر یانولوف از مولداوی سرشاخ شد و موفق شد در کمتر از 4 دقیقه این حریف خود را 10 بر صفر شکست دهد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی الکساندر گوستیف از آذربایجان و داوید خوتسیاشویلی از گرجستان دیدار خواهد کرد.

وزن 125 کیلوگرم:

یدالله محبی در دور اول به مصاف داوید مودزمانشویلی از ازبکستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل نایب قهرمان المپیک به برتری رسید؛ وی در دور بعد با آلن زاسایف از اوکراین روبه‌رو شد و در نهایت در یک کشتی نفس‌گیر در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بود، 6 بر 2 به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. حریف وی در مرحله یک چهارم نهایی پیروز کشتی ادوارد آمریکایی و لیگتی مجارستانی است.

طاها اکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه محبی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی