English

کره جنوبی و تایلند مغلوب تیم مردان و زنان ایران شدند

در ادامه رقابت های گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است, تیم ملی گلبال مردان در برابر کره جنوبی و تیم ملی گلبال زنان برابر تایلند به برتری دست یافتند.

کره جنوبی و تایلند مغلوب تیم مردان و زنان ایران شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت های گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تیم ملی گلبال مردان در سومین دیدار خود برابر کره جنوبی به میدان رفت و با نتیجه 13بر 7 این تیم را شکست داد. همچنین تیم ملی گلبال زنان نیز در پنجمین دیدار خود برابر تایلند به میدان رفت و 8بر 2به پیروزی دست یافت.

تیم ملی گلبال مردان در مرحله یک چهارم نهایی فردا (جمعه) به مصاف تیم عراق خواهد رفت و تیم ملی زنان در مرحله نیمه نهایی به رقابت خواهد پرداخت.

تیم ملی گلبال زنان در دیدارهای قبلی خود برابر ژاپن و چین شکست خورد و مقابل استرالیا به تساوی دست بافت. تیم ملی گلبال مردان نیز در دیدارهای قبلی برابر قزاقستان و تایلند به پیروزی دست یافته بود و امروز در سومین دیدار خود برابر کره حنوبی به برتری دست یافت.

مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و رقابت مردان در دو گروه انجام می شود که تیم ایرا در گروه B با تیم های قزاقستان, تایلند و کره جنوبی قرار دارد و در گروه A تیم های ژاپن, چین, عراق و استرالیا قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه