English

لالوویچ: ورود تماشاگران به تشک کشتی تکرار نمی‌شود

رئیس اتحادیه جهان کشتی تایید کرد که از ورود عمدی یک هوادار به تشک کشتی در مسابقات جهانی نگران شده است.

لالوویچ: ورود تماشاگران به تشک کشتی تکرار نمی‌شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از سایت  Inside the games، در جریان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فرانسه، یکی از تماشاگران با ورد به تشک کشتی لحظاتی روند برگزاری مسابقات را مختل کرد. نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی که عضو IOC نیز است با ابراز نگرانی نسبت به اتفاق رخ داده، تاکید کرد که در آینده از این گونه اتفاقات کاملا جلوگیری خواهد شد.

در مسابقات جهانی کشتی که در فرانسه برگزار می‌شود، آرتور الکسانیان، کشتی‌گیر ارمنی در حالی که برای گرفتن مدال‌ طلای خود خوشحالی می‌کرد، یک تماشاگر وارد تشک شد. ابتدا تصور شد که او جزو تیم مربیان الکسانیان است اما بعدا مشخص شد که او تنها یک تماشاگر است. این اتفاق در حالی افتاد که ماموران امنیتی زیادی در ورزشگاه حضور داشتند.

لالویچ در این باره افزود: این اتفاق کمی نگران کننده بود اما خوشبختانه نشانه خوشحالی و لذت تماشاگران بود. با این حال نباید از این قبیل اتفاقات دوباره بیفتد و ما در آینده جلوگیری خواهیم کرد.

پاریس پیش از این هدف حملات تروریستی قرار گرفته است. در نوامبر ۲۰۱۵، ۱۳۰ نفر در یک حمله تروریستی کشته شدند.

لالوویچ در این باره گفت‌: در فرانسه هنوز حالت اضطراری برقرار است. ما به تلاش مسئولان فرانسوی برای حفظ امنیت ورزشکاران احترام می‌گذاریم. در روز شنبه همچنین گفته شد که توماس باخ، رییس IOC از مسابقات جهانی کشتی بازدید نخواهد داشت. باخ در ماه‌های اخیر از مسابقات قهرمانی جهان در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو، پینگ‌پنگ، والیبال ساحلی و دوومیدانی دیدار کرده است.

لالوویچ در این باره اظهار کرد: باخ این جا حاضر نمی‌شود اما به این معنا نیست که از آن چه اتفاق می‌افتد اطلاع ندارد و در جریان مسابقات نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه