English

کشتی فرنگی قهرمانی جهان

پیروزی گرایی و نوری در اولین مبارزه

محمد علی گرایی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین مصاف خود مقابل نفر سوم المپیک از گرجستان به پیروزی رسید و حسین نوری نیز در وزن ۸۵ کیلوگرم حریفی از لیتوانی را شکست داد.

پیروزی گرایی و نوری در اولین مبارزه

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از ظهر امروز(دوشنبه)  به وقت ایران در پاریس پایتخت فرانسه آغاز شد که در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده مدال نقره آسیا که برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است،پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه۳ بر ۲ پیروز شد.

گرایی تایم نخست را با پوئن اخطار با نتیجه ۲ بر صفر از حریف عقب افتاد اما در تایم دوم با کمرگیری از حریف و اجرای فن موفق شد ۳ امتیاز بگیرد و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ پیروز شود.این کشتی‌گیر گرج در المپیک ریو امید نوروزی نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک را شکست داده بود.

گرایی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تارک بن عیسی از الجزایر به روی تشک می‌رود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل استانکوویچ از لیتوانی که بهترین عنوانش پنجمی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۱ است به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه۷ بر ۵ به برتری رسید.

نوری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده ولید دچیف از فرانسه و اریک اپس از استونی به روی تشک می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در مبارزه اول با ویکتور نمس، نایب قهرمان اروپا از صربستان مبارزه می‌کند.وی در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده گئورگی ماریا نایب قهرمان جوانان جهان از رومانی و ماکست یرژپوف قهرمان ۲۰۱۷ آسیا از قزاقستان مصاف خواهد کرد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مصطفی صالحی زاده دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست در سخت‌ترین مبارزه خود مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک مصاف خواهد کرد.صالحی‌زاده در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه فاتح آکسوی از ترکیه و تریسی هانکوک از آمریکا به روی تشک خواهد رفت.

رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان فردا(سه‌شنبه) برگزار می‌شود و مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم، محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم، یوسف قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به  مصاف رقبای خود خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی