English

پس از نایب قهرمانی در کاپ آسیا؛

مهران حاتمی: به همه بازیکنانم نمره ۲۰ می‌دهم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد تمام بازیکنانش در کاپ‌آسیا ابراز رضایت کرد.

مهران حاتمی: به همه بازیکنانم نمره ۲۰ می‌دهم

به گزارش خبرگزاری موج، مهران حاتمی پس از پایان رقابت‌های کاپ آسیا اظهار کرد: همه می‌دانند سطح بسکتبال استرالیا با آسیا متفاوت است. ما بعد از پیروزی برابر همه حریفان آسیایی به فینال رسیدیم و همه سعی و تلاش‌مان را کردیم تا برنده دیدار نهایی باشیم اما سطح بسکتبال ما با استرالیا متفاوت است و نیاز است این تفاوت را با تلاش بیش‌تر از بین ببریم. باید به سطح بالا برسیم و رشد کنیم.

او ادامه داد: استرالیا در فینال با همان سطح بالای بسکتبالی که داشت برنده این دیدار شد. به نظرم حضور اقیانوسیه در رقابت‌های آسیا فرصت خیلی خوبی برای ما است. این رقابت‌ها نشان داد که باید سطح آسیا بالاتر برود و ما نیز به طور موازی با آن رشد کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: هرچه تعداد بازی‌های ما با این حریفان بیش‌تر شود قطعا رشد بیش‌تری خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در بازی‌های پرفشار بازی بیش‌تری کنند تا رشد کنند. آنقدر هم باهوش هستند که خیلی سریع از حریفان قدرتمند خود یاد بگیرند و پیشرفت کنند.

حاتمی با تمجید از عملکرد تیم ملی بیان کرد: همه بازیکنانم در این مدت تلاش کردند. من به همه نفراتم نمره ۲۰ می‌دهم چون واقعا عالی بودند. از تمام بازیکنان به خصوص بزرگ‌ترهای تیم تشکر می‌کنم که حضورشان باعث شد تیم شرایط مستحکم‌تری برای مسابقات داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه