English

نادال: بیش از دیگر تنیسورهای برتر آسیب دیده‌ام

رافائل نادال که اخیرا به دلیل کناره‌گیری اندی ماری و راجرر فدرر از تورنمنت‌های تنیس به صدر جدول رنکینگ جهان بازگشت، اعلام کرد که دیگر تنیسورهای برتر جهان به اندازه او مشکلات مربوط به آسیب‌دیدگی در طول کار حرفه‌ای خود نداشته‌اند.

نادال: بیش از دیگر تنیسورهای برتر آسیب دیده‌ام

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از یورو اسپورت، رافائل نادال درباره آسیب‌دیدگی‌ تنیسورها، گفت‌: من می‌دانم که چقدر این شرایط سخت است. من برای همه آنها متاسفم و امیدوارم که زود به حالت عادی بازگردند اما باید بگویم راجر به اندازه من در طول دوران حرفه‌ای خود چنین مشکلاتی نداشته است. نواک هم همین‌طور. استن هم فکر نمی‌کنم که مشکلات زیادی داشته باشد، من در بین این بازیکنان برتر، تنها کسی هستم که مسابقات مهم زیادی را از دست داده‌ام. بیش از هر کسی دیگری.

بنابراین می‌دانم که چقدر این شرایط سخت است. فکر می‌کنم تنها کاری که در این شرایط می‌شود کرد، قبول کردن و ادامه‌ دادن است. برایم سخت بود که دوباره به رنک یک بازگردم. خوشحالم که دوباره این شانس را داشتم.

نادال دیشب (جمعه) در یک چهارم نهایی مسابقات سینسیناتی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد اما همچنان در صدر جدول رنکینگ باقی ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه