English

توضیح فدراسیون فوتبال در مورد سال تأسیس و جابه‌جایی اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون

روابط عمومی فدراسیون فوتبال به گزارشی که در مورد تاریخ تأسیس این فدراسیون و عدم حضور اسلامیان و شیعی در هیئت رئیسه آن منتشر شده است، واکنش نشان داد.

توضیح فدراسیون فوتبال در مورد سال تأسیس و جابه‌جایی اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی فدراسیون به دنبال پخش گزارشی در برنامه پرونده رادیو ورزش و بازنشر آن با عنوان اتفاق عجیب و باورنکردنی در فدراسیون فوتبال؛ دو ناشناس جای شیعی و اسلامیان را گرفتند/ ریاست تاج یک سال دیرتر تمام می‌شود، پاسخی داده است که عیناً در زیر می‌خوانید:

«یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در مدیریت جدید فوتبال کشور ثبت فدراسیون فوتبال پس از 70 سال فعالیت غیررسمی بود که مطابق با قوانین می‌بایست انجام می‌شد. ایجاد نظم و انضباط کاری در هر نهادی مستلزم رعایت اصول اولیه و قانونی است که فدراسیون فوتبال با ثبت خود در اداره ثبت شرکت‌ها، دارای شناسه ملی که همچون کد ملی هویت اشخصاص حقوقی است گردد و گامی بزرگ در ایجاد شفافیت مالی و ساماندهی حساب‌های بانکی که مستلزم وجود شناسه ملی می‌باشد، برداشت. در خصوص اعضای هیئت موسسین نیز  ترکیبی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و دو نفر از مسوولان مالی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تعیین و ثبت شده است. مراتب جهت اطلاع اعلام می‌گردد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه