English

بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه بازی با استقلال

سومین هفته از رقابت های لیگ برتر و سومین آزمون برای همه اعضای خانواده بزرگ تراکتورسازی که در این فصل عهد و پیمانی ماندگار با یکدیگر بسته اند.

بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه بازی با استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه تراکتور پیش از بازی مقابل استقلال بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

همانطور که یحیی و شاگردانش بر سر این پیمان باقی مانده اند و تا آخرین نفس برای سربلندی و افتخار نام بزرگ تراکتور می جنگند ، هوادار وفادار از تهران ، کرج ، تبریز و جای جای ایران به ورزشگاه آزادی می آید تا با تشویق های پرشور خود تیم محبوبش را همراهی کند.

بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بیش از همیشه به حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود چشم امید بسته اند.هواداری که جای خالی همه سختی ها و کمبودهای این فصل را پر می کند و در تمامی شهرهای ایران نشان می دهد که تراکتور تنها نخواهد ماند.

بازی های هجومی و تلاش قابل تحسین شاگردان یحیی در دو هفته ابتدایی لیگ اگرچه منجر به کسب نتیجه مطلوب نشد اما هوادار فهیم و فوتبال شناس تراکتور را از تماشای نمایشی چشم نواز سیراب کرد. هواداری که بر پای عهد و پیمان خودش ثابت قدم مانده امروز هم دست از حمایت تیم محبوبش بر نخواهد داشت و تسلیم نخواهد شد.

امروز بهترین فرصت است برای نشان دادن فرهنگ اصیل هوادار تراکتور که الگویی از تماشاگر پرشور و هیجان برای فوتبال ایران است. نمادی از غیرت و تعصب وفاداری که تنها رفیق روزهای خوب و پیروزی های شیرین نبوده و نیست. همراهی برای تمامی روزهای سخت و آسان که در گرمان و سرما دل از عشق ماندگار نمی کند. با تمام وجود در دوردست ترین شهرهای ایران تیم محبوبش را تنها نمی گذارد.

امروز فرصتی است برای اتحاد و یکدلی و نشان دادن اقتدار هواداران پرشور تراکتورسازی که با حفظ احترام تیم و هواداران رقیب تنها یک صدا به تشویق تیم محبوب خودش می پردازد. همچون همیشه نمونه ای از الگوی وفاداری و عشق و اخلاق باشید در ورزشگاه تا تراکتور بزرگ باز هم به این هوادار پرشور و وفادار تکیه کند. دست در دست هم حماسه ای دیگر می سازیم با وجود تمامی مشکلات و کاستی ها و در پایان راه این ما هستیم که سربلند می مانیم. نام بزرگ تراکتور محبوب است که از این آزمون ها عبور می کند و با تکیه بر شور و عشق وفادار ترین هواداران فوتبال  باز هم افتخار می آفریند.

یاشاسین تراکتور ، یاشاسین آذربایجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی